Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Professor Fine was last seen in Season 5's finale, "Vessel."

 

James returns for a 4-episode arc that is scheduled to begin in January. Keep an eye on the KryptonSite Spoilers Page for updates as they become available.

 

YESYESYEXYE! elsker braniac i smallville. Beste skurken som har vært til nå om du spør meg.

 

og i morra skjer det, eller i kveld for de som skal døgne og vente på episoden " sånn som meg " ;) Gleder meg så jævlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
If my calculations are correct begynner smallville klokken 4 i natt norsk tid? Da får jeg noe å glede meg til når jeg sitter og kjeder ræva av meg på skolen. :)

 

VeryNice.

9589895[/snapback]

 

Det er vel 2 i natt. De ligger 6 timer etter oss. Det er vel spør hvor i USA de beregner det ifra. Det er så mange tidsoner der :p

 

forandring av tid

Endret av XanderX
Lenke til kommentar

ARG

the season-premiere of the CW’s Smallville (3.6/ 6).

 

And the good news for Smallville was almost full retention from its year-ago season-premiere (3.8/ 6 on Sept. 28, 2006).

 

?? jeg skjønner ikke, smallville er jo en så fantastisk bra serie. Er det pga cw gjør har så dårlig reklame for serien at den får så dårlige seertall? Irriterer meg at hvis det forsetter sånn så blir nok serien kansellert. Får håpe ordtaket gjelder smallville fra og med neste episode " Sex selger " hadde ikke gjort noe om seertallet ble bumpa litt nå som supergirl kommer.

Lenke til kommentar

Likte første episoden denne sesongen ganske godt. Uansett, ett par minuser.

 

Første minuset:

 

Bizarro å Clark er jevnsterke. Så får Clark litt solstråler på seg, å slår pluttselig Bizarro opp i atmosfæren, hvor Martian Manhunter (går ut fra det var han) tar tak i han å flyr videre. Var litt antiklimaks for meg. Forventet meg liksom DEN FETESTE SLOSSKAMPEN, noe som aldri kom :( Uansett, det kan jeg leve med.

 

Andre minuset:

 

Ser faen ikke ut som de er ferdig med Clark å Lana enda. Ble nesten dårlig når de sto å så opp på samme månen på slutten. På tide de får noe fartgang på Lois å Clark istedet. Beste scenen hele episoden er når han klemmer litt på rompa hennes :D Hvis noen har vært inne på extended scenen av denne scenen som ligger på Youtube, så ser man hun har ett lurt smil på munnen når han reiser.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

hehehe ja, var mye enig med deg. Men vi har ikke sett det siste av bizzaro, så den scenen hvor han slo bizzaro opp og martian manhunter kom og hentet han. Lurer på hva martian gjorde men han, om han satt han i et slags form for mentalt fengsel eller noe sånt. Anyway blir spennede og se, og ja. Lana og Clark, æsj er så lei. Håper vi får se Lois og Clark som kommer nærmere hverandre osv ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...