Rockagirl Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 ^hehe, hallo du Marte Tenkte først når jeg leste det lange innlegget at "denne personen er lik Marte" så kom plutselig bilde av tatoveringen din fram XD Uansett, siden dette er en smallville tråd må jeg vel skrive noe om smallville.. De 4 første sesongene var utrolig bra og de tre første var geniale men så i sesong 5 mistet de gnisten sin som så mange andre serier også har mistet. De hadde gjort det rett i å avslutte alt i sesong 5 og det forundrer med ikke om de blir kanselert i den nye sesongen.. Sesong 6 var bare en stoor skuffelse syns jeg, det var ingen spennende storylines og det var rett og slett litt kjedelig.. Håper jo de henter seg inn i sesong 7 da men tror egentlig ikke det.. Noen som vet når det begynner på tv igjen? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) 27 September (i USA) Endret 14. september 2007 av Uderzo Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Okei, er ikke så lenge til det da Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Så hele s6 av smallville i helga sammen med en atlantis sesong. Var mye jeg hadde glemt fra s6, var spesielt en scene som var utrolig bra. Den hvor vi ser hvor evil lex egentlig er, han er på et labratorium hvor han har fanga en meteorfreak og sier noe sånn. Doctor: He's in a coma " Lex: Put him down " så går han nedover en gang med masse hender som strekker seg til han. 3.3.1 prosjektet ;P elsker den scenen, Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 ... 3.3.1 prosjektet ... En punktum for mye der, det skal være 33.1 prosjektet. Siden du er Smallville-entusiast, burde du vite det. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Så hele s6 av smallville i helga sammen med en atlantis sesong. 9510902[/snapback] Wow. Du må ha mye tid til overs. Og ja, det er en veldig betegnende scene du beskriver der. Husker den godt selv. Det er lett å glemme hvem Lex egentlig er i mange scener. Når han og Clark var fanget nede i de gangene mot slutten av sesong 6 virket det jo som om gode gamle Lex var tilbake. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 joa, gode gammle lex ikke helt da. han dreper vel 3personer i kalt blod i s6 + han er ansvarlig for mange andre mord. Ja 3.3.1 stod det på døra når de må gjøre om på stedet etter at justice league sprenger stedet ;P så helt på villspor er jeg ikke ,men når du sier det så husker jeg det egentlig skal hete 33.1 Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 The Girls of Smallville Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 åå. konge ;D Erica har blitt så hot hun ;D Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Erica har alltid vært hot Lenke til kommentar
hans A Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Regner med det går over nyttår før TVNorge sender sesong 7. Er det noen som vet om andre kanaler i CanalDigital pakken som sender smallville? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Syns jeg så en reklame fra Canal+ der de skrøt over at de sender de nyeste seriene lenge før andre kanaler sender dem. Men om det inkluderer Smallville, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Inkluderer nok ikke Smallville det nei. Nå er det jaggu ikke lenge til sesongstart igjen! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Erica Durance er skam sexy, men må si hun så slett ikke dum ut hun nye Supergirl heller Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Fyfaen så akuratt bildene til første episoden på http://www.kryptonsite.com/ ;D må si detta blir spennede. Gleder meg så jævlig til 27sep Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 trailer ja, nå er det bare å vent. gleder meg veldig:D Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 trailer ja, nå er det bare å vent. gleder meg veldig:D 9574192[/snapback] Gleder meg ikke akkurat mindre nå nei Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 najs ! tror det blir digg me en hot supergirl Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ikkje lenge igjen no nei Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 ^hehe, hallo du Marte Tenkte først når jeg leste det lange innlegget at "denne personen er lik Marte" så kom plutselig bilde av tatoveringen din fram XD Uansett, siden dette er en smallville tråd må jeg vel skrive noe om smallville.. De 4 første sesongene var utrolig bra og de tre første var geniale men så i sesong 5 mistet de gnisten sin som så mange andre serier også har mistet. De hadde gjort det rett i å avslutte alt i sesong 5 og det forundrer med ikke om de blir kanselert i den nye sesongen.. Sesong 6 var bare en stoor skuffelse syns jeg, det var ingen spennende storylines og det var rett og slett litt kjedelig.. Håper jo de henter seg inn i sesong 7 da men tror egentlig ikke det.. Noen som vet når det begynner på tv igjen? 9491692[/snapback] Hehe, det kom vell ikke som noe sjokk da Jeg skal snart ta jordtegnet på ankelen tror jeg. Ja, jeg mener å at de tapte seg litt i sesog 6. Men jeg likte avslutningen på sesongen faktisk. Den var veldig bra. Men 27 september begynner vi å laste ned fra USA veit du : D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå