Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

^hehe, hallo du Marte ;)

Tenkte først når jeg leste det lange innlegget at "denne personen er lik Marte" så kom plutselig bilde av tatoveringen din fram XD

 

Uansett, siden dette er en smallville tråd må jeg vel skrive noe om smallville.. De 4 første sesongene var utrolig bra og de tre første var geniale men så i sesong 5 mistet de gnisten sin som så mange andre serier også har mistet. De hadde gjort det rett i å avslutte alt i sesong 5 og det forundrer med ikke om de blir kanselert i den nye sesongen..

Sesong 6 var bare en stoor skuffelse syns jeg, det var ingen spennende storylines og det var rett og slett litt kjedelig..

Håper jo de henter seg inn i sesong 7 da men tror egentlig ikke det..

 

Noen som vet når det begynner på tv igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så hele s6 av smallville i helga sammen med en atlantis sesong. Var mye jeg hadde glemt fra s6, var spesielt en scene som var utrolig bra. Den hvor vi ser hvor evil lex egentlig er, han er på et labratorium hvor han har fanga en meteorfreak og sier noe sånn. Doctor: He's in a coma " Lex: Put him down " så går han nedover en gang med masse hender som strekker seg til han. 3.3.1 prosjektet ;P elsker den scenen,

Lenke til kommentar
Så hele s6 av smallville i helga sammen med en atlantis sesong.

9510902[/snapback]

Wow. Du må ha mye tid til overs.

 

Og ja, det er en veldig betegnende scene du beskriver der. Husker den godt selv. Det er lett å glemme hvem Lex egentlig er i mange scener. Når han og Clark var fanget nede i de gangene mot slutten av sesong 6 virket det jo som om gode gamle Lex var tilbake.

Lenke til kommentar

joa, gode gammle lex ikke helt da. han dreper vel 3personer i kalt blod i s6 + han er ansvarlig for mange andre mord. Ja 3.3.1 stod det på døra når de må gjøre om på stedet etter at justice league sprenger stedet ;P så helt på villspor er jeg ikke ,men når du sier det så husker jeg det egentlig skal hete 33.1

Lenke til kommentar
^hehe, hallo du Marte ;)

Tenkte først når jeg leste det lange innlegget at "denne personen er lik Marte" så kom plutselig bilde av tatoveringen din fram XD

 

Uansett, siden dette er en smallville tråd må jeg vel skrive noe om smallville.. De 4 første sesongene var utrolig bra og de tre første var geniale men så i sesong 5 mistet de gnisten sin som så mange andre serier også har mistet. De hadde gjort det rett  i å avslutte alt i sesong 5 og det forundrer med ikke om de blir kanselert i den nye sesongen..

Sesong 6 var bare en stoor skuffelse syns jeg, det var ingen spennende storylines og det var rett og slett litt kjedelig..

Håper jo de henter seg inn i sesong 7 da men tror egentlig ikke det..

 

Noen som vet når det begynner på tv igjen?

9491692[/snapback]

 

Hehe, det kom vell ikke som noe sjokk da :)

Jeg skal snart ta jordtegnet på ankelen tror jeg.

 

Ja, jeg mener å at de tapte seg litt i sesog 6.

Men jeg likte avslutningen på sesongen faktisk.

Den var veldig bra.

Men 27 september begynner vi å laste ned fra USA veit du : D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...