Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte serien ganske godt før. Jeg fulgte med på noen sesonger, helt til jeg ble lei. Det som irriterte meg litt var at faren alltid klarte å bli skadet og at halve handlingen foregikk på sykehuset. Jeg syntes egentlig de har gått litt for langt med serien, og at de kunne ha gitt seg mens den enda var på topp.

Lenke til kommentar
Lana FTW! :love:

 

Gleder meg til serien starter igjen nå. :wee:

9356738[/snapback]

 

 

Lana er ikke fin på bilder...

 

Gleder meg mye til denne sesongen ja :D Håper det blir med av Justice League, kanskje litt romanse mellom Lois og CK. Hvordan forholdet mellom CK og Lex utvikler seg, gleder jeg meg veldig til å se...

 

Hadde bare Clark fortalt Lex sin hemmelighet (kanskje unnlatt at han ikke tåler kryptonitt da) en gang da de var på sitt beste, og de hadde forblitt venner! Da hadde vi hatt et bra team ja :dribble:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Men som karakter i serien har hun tapt seg synes jeg.

9473206[/snapback]

Hmmm. Kan ikke si meg enig i dette.

 

I sesong 6 viste hun jo nye sider av seg selv, som selv om de kanskje ikke var de mest sjarmerende, ihvertfall ga karakteren mye mer dybde og gjorde henne mer troverdig. I de tidligere sesongene var hun jo bare snill pike.

Lenke til kommentar

Smallville.

Serien i mitt liv, jeg er avhengi.

Jeg laster, ser. Laster og ser.

 

Sesong 6 er syykt bra.

Jeg har sett hele, den er extremt bra.

Jeg anbefaler alle å se denne serien.

 

Noe helt sykt, er jo at jeg er så fan.

At jeg har Lana Langs tatto fra sesong 4 da hun er besatt av Countess Margaret Isabel Tharow.

 

Så jeg vil si, alle episoder og sesonger anbefales.

I alle fall for folk som liker det litt overnaturlige og kjekke menn.

Men grunnen til at jeg ser det er vell at jeg ble totalt avhengi etter første episode. Og etter det har det bare fengt meg.

post-139266-1189611042_thumb.jpg

Lenke til kommentar

hypernurket, jente ;)? Fin tatto by the way.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
hun prøver vel og stikke fra Lex, men det hjelper lite fordi han har clona hun ;P Clonen skal vistnok dukke opp mot slutten av sesong7 sammen med Green Arrow ;P Usikkert om clonen skla ha superkrefter, men det hadde ikke forundret meg om hun hadde.
Lenke til kommentar
hypernurket, jente ;)? Fin tatto by the way.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
hun prøver vel og stikke fra Lex, men det hjelper lite fordi han har clona hun ;P Clonen skal vistnok dukke opp mot slutten av sesong7 sammen med Green Arrow ;P Usikkert om clonen skla ha superkrefter, men det hadde ikke forundret meg om hun hadde.

9481925[/snapback]

 

 

Yeah, jente ftw ^^

 

Ja, jeg veit. Liker den selv ;p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...