hinduuu Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) CW Fall Preview ;D ser bitteliten klipp fra smalla. ikke stort men en bitteliten smakebit. http://www.youtube.com/watch?v=vljEncF311o Endret 24. august 2007 av GullApE Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Lana FTW! Gleder meg til serien starter igjen nå. Endret 25. august 2007 av edge Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Lana, Fuck The Whore? Hehe Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg likte serien ganske godt før. Jeg fulgte med på noen sesonger, helt til jeg ble lei. Det som irriterte meg litt var at faren alltid klarte å bli skadet og at halve handlingen foregikk på sykehuset. Jeg syntes egentlig de har gått litt for langt med serien, og at de kunne ha gitt seg mens den enda var på topp. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Lana FTW! Gleder meg til serien starter igjen nå. 9356738[/snapback] Lana er ikke fin på bilder... Gleder meg mye til denne sesongen ja Håper det blir med av Justice League, kanskje litt romanse mellom Lois og CK. Hvordan forholdet mellom CK og Lex utvikler seg, gleder jeg meg veldig til å se... Hadde bare Clark fortalt Lex sin hemmelighet (kanskje unnlatt at han ikke tåler kryptonitt da) en gang da de var på sitt beste, og de hadde forblitt venner! Da hadde vi hatt et bra team ja Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Lana er ikke fin på bilder... 9360360[/snapback] Uansett, håper at det blir mer Oliver i sesongen, selv om det er usannsynlig Endret 25. august 2007 av edge Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Lana, Fuck The Whore? Hehe 9356920[/snapback] Hva i all verden er det du prater om? Lana er ikke fin på bilder... 9360360[/snapback] I beg to differ. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hun er fin, ingen tvil om det. Men som karakter i serien har hun tapt seg synes jeg. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Skal nok se, hun jobber seg opp igjen i neste sesong Kristin Kreuk var mye finere før, tidligere i sesongene. Men hun er forsatt ikke stygg nå Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Men som karakter i serien har hun tapt seg synes jeg. 9473206[/snapback] Hmmm. Kan ikke si meg enig i dette. I sesong 6 viste hun jo nye sider av seg selv, som selv om de kanskje ikke var de mest sjarmerende, ihvertfall ga karakteren mye mer dybde og gjorde henne mer troverdig. I de tidligere sesongene var hun jo bare snill pike. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Det var tendenser i sesong 6 hvor litt av den gamle Lana kom tilbake, får håpe vi får se mer av det i kommende sesong. Blir godt med ny sesong i alle fall, ventetiden har vært lang. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 true true, så en trailer for s7 her om dagen. Fyfaen Lana var hot i s7, men lois " erica durance " var mye hottere. Hvis dere sjekker ut kryptonsite trailern eller bildene fra første episode så ser dere hvor mye lois har forandra seg Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=6293 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 true true, så en trailer for s7 her om dagen. Fyfaen Lana var hot i s7, men lois " erica durance " var mye hottere. Hvis dere sjekker ut kryptonsite trailern eller bildene fra første episode så ser dere hvor mye lois har forandra seg 9474208[/snapback] Er Lana med i sesong 7? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja, hun dukker opp i episode 2. Lex finner henne ved hjelp av voice recognition software ;P Hun er btw i kina Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Haha visste så jævlig at hun ikke ble drept i den eksplosjonen. Hva søren gjør hu helt i Kina?! Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Smallville. Serien i mitt liv, jeg er avhengi. Jeg laster, ser. Laster og ser. Sesong 6 er syykt bra. Jeg har sett hele, den er extremt bra. Jeg anbefaler alle å se denne serien. Noe helt sykt, er jo at jeg er så fan. At jeg har Lana Langs tatto fra sesong 4 da hun er besatt av Countess Margaret Isabel Tharow. Så jeg vil si, alle episoder og sesonger anbefales. I alle fall for folk som liker det litt overnaturlige og kjekke menn. Men grunnen til at jeg ser det er vell at jeg ble totalt avhengi etter første episode. Og etter det har det bare fengt meg. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 hypernurket, jente ? Fin tatto by the way. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor hun prøver vel og stikke fra Lex, men det hjelper lite fordi han har clona hun ;P Clonen skal vistnok dukke opp mot slutten av sesong7 sammen med Green Arrow ;P Usikkert om clonen skla ha superkrefter, men det hadde ikke forundret meg om hun hadde. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg må slutte å lese innenfor spoilertagsene. Faen da. Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 hypernurket, jente ? Fin tatto by the way. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor hun prøver vel og stikke fra Lex, men det hjelper lite fordi han har clona hun ;P Clonen skal vistnok dukke opp mot slutten av sesong7 sammen med Green Arrow ;P Usikkert om clonen skla ha superkrefter, men det hadde ikke forundret meg om hun hadde. 9481925[/snapback] Yeah, jente ftw ^^ Ja, jeg veit. Liker den selv ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå