Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Allison Mack To Direct Episode #7-20!

It may be toward the end of the season but Allison Mack (Chloe) will soon have something new to add to her resume.

 

Allison has revealed on her official blog that she is scheduled to direct the 20th episode of Smallville's current season, giving herself a new challenge and becoming the fourth actor from the show to sit in the director's chair.

 

You can read more about this in Allison's blog.

 

Episode #7-20 should be airing in late April or early May.

Lenke til kommentar
Blir deilig å se smallville igjen :)

 

Men jeg må si at Kara ikke er så veldig fin som man skal ha det til...er noe med ansiktet hennes! Men kanskje jeg forandrer mening når jeg får sett a i action :)

9184494[/snapback]

 

Faktisk enig!

 

Men som med Lana (Kristin Kreuk) Så er hun ikke noe fin på bilder i det hele tatt, med unntak av et bilde (som jeg har sett så langt) Men i serien er hun dritfin :dribble:

 

 

 

...selv om hun tydeligvis er død nå da... (hun kan jo ha gått på isbilen)

 

 

 

Det samme gjelder nok Kara.

 

Det er ingen spoiler for de som har sett sesong 6 allerede, men hvis du ikke har sett sesong 6, så ville jeg ikke åpnet ;)

Lenke til kommentar

News

 

Helen Slater to Appear on Smallville

Source: Variety

August 5, 2007

 

 

Former Supergirl star Helen Slater has signed on to appear on the CW's "Smallville." Slater will play the aunt of the show's recently cast Supergirl (Laura Vandervoort).

 

Slater will appear in the sixth episode of the upcoming season, two weeks after ex-Superman Dean Cain ("Lois & Clark: The New Adventures of Superman") is scheduled to appear.

 

Slater has recently done guest gigs on "Crossing Jordan," "Grey's Anatomy" and "The New Adventures of Old Christine."

Lenke til kommentar

Sesong med gjester fra personer som selv har hatt sine relasjoner med Superman, det høres ikke verst ut. Noen som vet hvem Dean Cain skal spille?

 

Edit: Sjekket litt info om Helen Slater og måtte bare si at vi deler samme bursdag!

Endret av myst84
Lenke til kommentar
Sesong med gjester fra personer som selv har hatt sine relasjoner med Superman, det høres ikke verst ut. Noen som vet hvem Dean Cain skal spille?

 

Edit: Sjekket litt info om Helen Slater og måtte bare si at vi deler samme bursdag!

9225602[/snapback]

 

Ja, er enig med at det er greit med gjesteroller som har vært med i Superman serier og filmer før.

 

Hittill har jeg bare sett Christopher Reeve som har spillt Dr. Virgil Swann, men det ser ut til å endre seg ja ;)

Lenke til kommentar
Sesong med gjester fra personer som selv har hatt sine relasjoner med Superman, det høres ikke verst ut. Noen som vet hvem Dean Cain skal spille?

 

Edit: Sjekket litt info om Helen Slater og måtte bare si at vi deler samme bursdag!

9225602[/snapback]

 

Ja, er enig med at det er greit med gjesteroller som har vært med i Superman serier og filmer før.

 

Hittill har jeg bare sett Christopher Reeve som har spillt Dr. Virgil Swann, men det ser ut til å endre seg ja ;)

9226616[/snapback]

ÅÅ er mange fler

Hu som spiller morra var jo Lana i Superman 3

Hu som spilte Lois i filmene var assistenten til "Dr. Virgil Swann" osv

Terence Stamp som spilte Zod i Superman 2 er stemmen til Jor-El

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
Sesong med gjester fra personer som selv har hatt sine relasjoner med Superman, det høres ikke verst ut. Noen som vet hvem Dean Cain skal spille?

 

Edit: Sjekket litt info om Helen Slater og måtte bare si at vi deler samme bursdag!

9225602[/snapback]

 

Ja, er enig med at det er greit med gjesteroller som har vært med i Superman serier og filmer før.

 

Hittill har jeg bare sett Christopher Reeve som har spillt Dr. Virgil Swann, men det ser ut til å endre seg ja ;)

9226616[/snapback]

ÅÅ er mange fler

Hu som spiller morra var jo Lana i Superman 3

Hu som spilte Lois i filmene var assistenten til "Dr. Virgil Swann" osv

Terence Stamp som spilte Zod i Superman 2 er stemmen til Jor-El

9226940[/snapback]

 

Kk :p Stilig :cool:

 

Jeg visste egentlig at moren til Clark har vært Lana i en av Superman filmene, men resten visste jeg ikke om.

 

Jeg har forresten kommet til sesong 5 igjen (ser gjennom for 2. gang) Jeg liker forresten rollen til han historielæreren til Clark (Husker ikke navnet, men han som kommer fra skipet, og som spillte i Buffy)

Lenke til kommentar
mhm, han spilte spike i buffy og Angel.

Utrolig bra skuespiller, men liker superskurken han spiller i smallville. Er nok den beste story'n i smalla ever spør du meg. så nyt s5 ;P

9228181[/snapback]

 

Will do :D

 

Liker også måten det begynner på. Man begynner jo å like fyren, hvis man ikke vet hvordan det ender.

Lenke til kommentar
mhm, han spilte spike i buffy og Angel.

Utrolig bra skuespiller, men liker superskurken han spiller i smallville. Er nok den beste story'n i smalla ever spør du meg. så nyt s5 ;P

9228181[/snapback]

er stor sansynlighet at Brainiac dukker opp i den neste Superman filmen vetu :p

9229302[/snapback]

 

Så det er ny film på vei? :p

 

Forresten, kom over et bilde av Superman fra Supermanfilmene (de gamle) Der var virkelig "kamuflasjen" god :p man kan nesten ikke se at det er samme mann (noe man lett så i Lois & Clark"

 

Clarksupescompare.jpg

 

EDIT: Han Professor Fine eller hva han het. Er det "Brainiac"?

 

Og burde jeg se Superman filmene? Jeg har aldri sett de før, men liker jo Smallville så ;)

Endret av Farnsworth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...