Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Er du rusk i huet? Lois & Clark hadde INGENTING med filmene å gjøre, var bare en suppeserie det. Så vidt du vet? Har du ikke sett noen av filmene? I allerede første filmen ser vi at han dør. Er selveste grunnen til at Clark blir skikkelig oppgitt og oppdager den grønne krystallen i låven.

8682866[/snapback]

 

Vel, jeg har sett to av filmene, men lenge siden. Uansett, så kan du ikke si at de ikke har noe med hverandre å gjøre. Lois & Clark er basert på Superman. Forøvrig er jeg enig i at det er en suppeserie. Poenget mitt var uansett at slike Spin-Off serier som baserer seg på det samme (I dette tilfellet Superman i bladform og spesiellt de gamle filmene) ikke nødvendigvis må følge alle de samme hendelsene.

 

Jeg innrømmer at jeg ikke er noe spesiellt Superman-fan som vet så veldig mye om Superman, og jeg hadde visst feil om faren til CK, men uansett, så er det jo egentlig bare de tre personene som virkelig ikke kan dø, altså CK, Lex og Lois Lane. Ellers kan vel egentlig alle dø/forsvinne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er du rusk i huet? Lois & Clark hadde INGENTING med filmene å gjøre, var bare en suppeserie det. Så vidt du vet? Har du ikke sett noen av filmene? I allerede første filmen ser vi at han dør. Er selveste grunnen til at Clark blir skikkelig oppgitt og oppdager den grønne krystallen i låven.

8682866[/snapback]

 

Vel, jeg har sett to av filmene, men lenge siden. Uansett, så kan du ikke si at de ikke har noe med hverandre å gjøre. Lois & Clark er basert på Superman. Forøvrig er jeg enig i at det er en suppeserie. Poenget mitt var uansett at slike Spin-Off serier som baserer seg på det samme (I dette tilfellet Superman i bladform og spesiellt de gamle filmene) ikke nødvendigvis må følge alle de samme hendelsene.

 

Jeg innrømmer at jeg ikke er noe spesiellt Superman-fan som vet så veldig mye om Superman, og jeg hadde visst feil om faren til CK, men uansett, så er det jo egentlig bare de tre personene som virkelig ikke kan dø, altså CK, Lex og Lois Lane. Ellers kan vel egentlig alle dø/forsvinne.

8693519[/snapback]

 

Det er vel snakk om hvem som er med i filmene da. Det som er den mest nøyaktig indikasjonen vi kan finne på hvem som lever/dør. Det virker som om Smallville følger det som skjer i filmene sånn ca (hvis ikke hadde vært skikkelig teit)

 

Så, er Lionel, Chloe og Lana med i filmene? (Jeg husker ikke)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Så, er Lionel, Chloe og Lana med i filmene? (Jeg husker ikke)

8698289[/snapback]

 

Lionel og Chloe er ikke med i filmene, de er lagt til i serien for å gjøre serien mer utfyllende og skape mere historie.

 

Lana får vi sett engang i første filmen, når han er i high school.

Lenke til kommentar
Så, er Lionel, Chloe og Lana med i filmene? (Jeg husker ikke)

8698289[/snapback]

 

Lionel og Chloe er ikke med i filmene, de er lagt til i serien for å gjøre serien mer utfyllende og skape mere historie.

 

Lana får vi sett engang i første filmen, når han er i high school.

8698776[/snapback]

og i den tredje.. og der er hu spilt av hu som spiller morra til clark i smallville :p

Lenke til kommentar
Så, er Lionel, Chloe og Lana med i filmene? (Jeg husker ikke)

8698289[/snapback]

 

Lionel og Chloe er ikke med i filmene, de er lagt til i serien for å gjøre serien mer utfyllende og skape mere historie.

 

Lana får vi sett engang i første filmen, når han er i high school.

8698776[/snapback]

 

Er Lana digg der da? :D

Lenke til kommentar
Husker faktisk ikke, lignet hvertfall ikke på den Lana vi kjenner nå! Tenk deg heller Annette O'Toole, bare 30 år yngre. :p

8700209[/snapback]

 

Hæ? Er Anette O'Toole den som spillte Lana i filmene? :p Eller var hun med i en annen rolle i filmene? :p Uansett, så beklager, men jeg syntes ikke hun er digg :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...