Dotten Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Smallville kjører helt klart sitt eget løp, noe som egentlig er like greit. Er en fordel å ikke vite hvordan og hva som skjer hele tiden. Selv om de da ofte bommer endel. Men akkurat dette her tror jeg er nødvendig for å beholde seerne, så lenge jeg slipper latterlige "ukens kryptomonster" er jeg egentlig fornøyd. Jimmy Olsen blir også med, noe jeg i hvert fall ikke skjønner et pip av. Han er nå minst ti år yngre enn Clark i Supermannuniverset. I Smallville er han minst like gammel og blir attpåtil spilt av en kjekkas (en som spilte noen episoder av Veronica Mars) Og et ganske avslørende spoilerbilde; http://www.kryptonsite.com/zod-20.jpg Kneel before Zod.... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 herregud... superman adopterte faktisk jimmy på 50 eller 40 tallet .. men de gjør han like gammel? huff men jeghørte noen rykter for noen årsiden når kevin smith holdt på med sine Green arrow utgaver at DC ville hype Oliver litt så hvis de lagde en film så ville den være STOR... så dette kan være DC som har spurt om Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Sesong 6 promo; http://www.youtube.com/watch?v=4vEOS8otqrw Endel flyging der, ikke bare på Clark.... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) dotten kjære .... vi kan ikke se bildene dine .. er ikke lov å like til den siden tydligvis Helter og skurker i Smallville Heltene Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Superman/ Clark Kent Flash/Bart Allen (fra 04x05, episoden sluter med at han starter å jakte etter andre som de) Aquaman/Arthur Curry (fra 05x04) Cyborg/Victor Stone (fra 05x15) Angel of Vengeance/Andrea Rojas (fra 05x13, Karakter laget for serien) Skurker Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lex Luthor Brainiac/Milton Fine Endret 21. september 2006 av Kebab GUD Lenke til kommentar
etcreature Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Ser ut som om det er samme skuespiller som skal spille Green Arrow som spilte AC i piloten til Aquaman (aka Mercy Reef)...? Forresten litt synd at den ble kansellert, hadde et klart potensiale. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 ble ikke kansellert .. ble bare ikke plukket opp som de sier .. ble vel heller lagt mer vekt på at smallville skulle vise startet til JL Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) En ting som kan bli spennende å følge med på .. det er om de husker at i Piloten til smallville så leser Lionel Luthor at CEOen av Queen industies var forsvunnet.. Det er altså da snakk om Oliver Queen / Green Arrow.. så hvordan kan de forklare at han var forsvunnet på havet på 80tallert når han er like gammel som lex i serien.. HAHA! (står på avisen han leser når vi får se meteor nedslagene ) HAHA! hvis vi ser på Sesong6 Cast ...saken Så legg merke til at på hver sin ende sitter Oliver og Lex, Klassisk Godt vs Ondt her. Ved oliver sitter unge herr olsen (Snill), Chloe (snill) og Lois (snill) men mot Lex sin side finner vi clark (snill .. eller?), Lana (på vei over) og Lex (som i denne sesongen ser ut til å bli Lex-lex) noe sier meg at Kal-el dukker opp igjen .. Endret 22. september 2006 av Kebab GUD Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 noen som vet hvilke dato sesong 6 starter i usa? på promoen så sier de september. men når? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 bra serie det ja..for og være ærlig ser jeg ikke så mye på det..men ser jeg at det går på tv så ser jeg som regel på det ^^ Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 noen som vet hvilke dato sesong 6 starter i usa? på promoen så sier de september. men når? 6917932[/snapback] Starter 28 september... under en uke til Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 28 september ja, stemmer det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Må få med meg når dette starter igjen ja, ble helt hekta så langt Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Her er noen spoilere .. ingen av de er store men likevel Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Både Lois og Clark begyner å jobber i avis (Lois i en tabloide og Clark i The planet)Oliver Queen kommer inn i andre episode. Vi får se hvordan skole var for Lex og oliver i en episod med minner om gamledager for de 2. Oliver innleder et forhold med lois. Jimmy Olsen kommer inn som en semifast figur. Clark oppdager en ny kraft...eller 2 Det blir litt trekant drama (Clark, Lois og Oliver) Sesong6 blir Clark og lois.. ikke clark og lana RYKTE! har seg at Lex og Lana vil få en unge ... eller noe sånt Episode spoiler Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): I episoden justice blir JLA opprettet i episoden arrow blir green arrow introdusert "offisielt" I episoden Sneeze oppdager clark sin utrolige pust 06x01 Zod Trailer 06x02 Sneeze Trailer Endret 26. september 2006 av Kebab GUD Lenke til kommentar
ico114 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Brukte å se Smallville på TV3+ kl 3, akkorat da je kom hjem fra skolen. Det ble bare bedre og bedre, alle sanhetene hadde kommet frem og Zod eller hva han het var mye inn i bildet, dagen etter så jeg det og, men så ropte mamma at det var middag så jeg fikk ikke se ferdig, dagen etter var det bare "Rescue Me" på TVn!! jeg klikka! Jeg gikk glipp av siste episode!! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Nå er det ikke lenge igjen! Sitter nesten å tripper. Lenke til kommentar
whom Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Skal til å se den nå snart. Har ikke de største forventningene Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Smallville har tapt seg stort. Da de holdt på med grottene var serien på topp. Dog må jeg følge med på hva som skjer, siden jeg har sett så lenge på den. Noen som vet hvor mange sesonger som er planlagt? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 smallville lever sesong for sesong. men med dennye retningen smallville går nå så kan man forvente en spinnoff nesteår (dvs hadde ikke blitt overasket, selv om den første spinnoffen ikke ble noe av) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Var nå en fin start for sesongen dette her. Mer action i en episode av Smallville enn en Superman Returns filmen. Man fikk faktisk se endel slag bli sendt avgårde. Kristin Kreuk sine skuespilleregenskaper er fortsatt en lidelse å se på, men ellers var jeg nå fornøyd med episoden. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 heldigvis mnerkerer sesong6 sesongen hvor lois blir mer i fokus enn lana Det blir nå mer superman i smallville leste et sted at (rykte altså) han vil ta på seg drakta i sesongavslutninga.. men så langt er det fortsatt Green Arrow som er den første Superhelten i Smallville som man får se i sin kostyme (Angle of vengance teller ikke ettersom det ikke er en DC karakter) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå