Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, er ganske så opplagt at Lana ikke er død. Ryktene om at en av hovedfolka dør er nok

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Lionel
håper ikke det men trur ikke Chloe dør.

 

Bizzaro har jeg aldri likt i comic'n og tegneserien men bizzaro i smallville var jævla kul. Hva var det jern greiene han gjorde på slutten?

Lenke til kommentar
hehe, er ganske så opplagt at Lana ikke er død. Ryktene om at en av hovedfolka dør er nok
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Lionel
håper ikke det men trur ikke Chloe dør.

 

Bizzaro har jeg aldri likt i comic'n og tegneserien men bizzaro i smallville var jævla kul. Hva var det jern greiene han gjorde på slutten?

8638950[/snapback]

Vel Bizarro er en misslyket kloning av superman.. han startet ut helt lik, så ble han mer og mer forfallet, huden ble mer og mer kantete og slik .. og tilslutt ble han helt bizarro (ondt er godt, elske er hate osv )

Lenke til kommentar

Irriterer meg så at de slutter hver sesong med "To be continued". hvorfor må de pine oss??! (en annen serie jeg følger med, sluttet også på samme måte) Denne var skikkelig spennende! Aner ikke åssen jeg skal vente i 4 måneder!

 

Ser at noen spekulerer på død og sånt, her kommer jeg med en oppklaring:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Lana er IKKE død! Er bare så klisje at den postbilen kom akkurat da bilen ble sprengt. Selvsagt hang ho seg fast i postbilen og faket sin egen død. Men om hun rømmer for godt og ikke blir med i sesong 7, aner jeg ikke. Håper sannelig ikke det, aldri likt ho.

 

Lionel er som en rotte, kan aldri drepes uansett hvor hardt man prøver, så han kommer vi til å se mye av i sesong 7.

 

Dessverre må jeg skuffende si at for Chloe er det ingen håp. Jeg håpet virkelig at ho skulle våkne plutselig, men nå fikk vi se at kreftene hennes var å dele livet sitt med andre. Så hun er dessverre død. Synd men sant.

 

Martha er også ute av serien ser det ut som, så det er egentlig en bra ting. Færre folk, mer plass til action. Tror sesong 7 vil legge mest vekt på Clarks kamper mot ondskapen. Skal bli spennende å se åssen han skal slå Bizarro.

Lenke til kommentar

Joa helt grei sesongavslutning, og hvorfor dem skal pine oss er jo nettopp for å holde interessen oppe. Da er man garantert at alle fans ser ihvertfall første episoden og sannsynligvis henger seg på videre. Har man ikke cliffhanger, så er det sikkert endel som mister interessen eller har funnet andre ting dem vil gjøre istedet.

 

Også enig med myst84 i det dødsresonomanget, bortsett fra at jeg liker de du hater og vica verca. Smallville har blitt bedre og bedre fra sesong 3, og tror ikke en neste sesong vil være no unntak.

Lenke til kommentar
så den via teleskop fra USA...

8642941[/snapback]

Jeg óg, har et stående på låven.

 

Edit: Er det noen som vet/finner ut av om koordinatene fra episoden går til noe spesielt sted (f.eks. filmstudiet), eller om det bare er midt i ørkenen? Har prøvd å søke litt, men fant ikke ut av det. Tallene var 3852 9532.

Endret av bhsand
Lenke til kommentar
så den via teleskop fra USA...

8642941[/snapback]

Jeg óg, har et stående på låven.

8643597[/snapback]

Hihi, kongebra sagt! :p

 

De fleste kan jeg tenke meg bruker følgende, uten at vi skal snakke særlig mye mer om det ;) :

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

tor11.jpg+r + 1.png +t

Endret av dabear
Lenke til kommentar
så den via teleskop fra USA...

8642941[/snapback]

Jeg óg, har et stående på låven.

 

Edit: Er det noen som vet/finner ut av om koordinatene fra episoden går til noe spesielt sted (f.eks. filmstudiet), eller om det bare er midt i ørkenen? Har prøvd å søke litt, men fant ikke ut av det. Tallene var 3852 9532.

8643597[/snapback]

er et sted i vest Kansas.. så de har sikkert bare tatt kordinatene til et sted ca der historien spiller seg ut ..

er midt mellom Kansas City og Topeka.. ved en innsjø..

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
Åssen har dere fått sett den siste episoden??

8642783[/snapback]

 

Det dukker stadig opp nye kopier på youtube, før

de blir fjernet. Velger selv å vente til det kommer

på TVNorge.

Blir litt bedre å se det på 42" TV enn en liten rute

på PC'en.

 

Den som venter på noe godt....

Lenke til kommentar
Åssen har dere fått sett den siste episoden??

8642783[/snapback]

 

Det dukker stadig opp nye kopier på youtube, før

de blir fjernet. Velger selv å vente til det kommer

på TVNorge.

Blir litt bedre å se det på 42" TV enn en liten rute

på PC'en.

 

Den som venter på noe godt....

8647995[/snapback]

Eller så kan man laste ned en 720p rip og nyte serien på sin 42" lcd/plasma ;)

Lenke til kommentar
Åssen har dere fått sett den siste episoden??

8642783[/snapback]

 

Det dukker stadig opp nye kopier på youtube, før

de blir fjernet. Velger selv å vente til det kommer

på TVNorge.

Blir litt bedre å se det på 42" TV enn en liten rute

på PC'en.

 

Den som venter på noe godt....

8647995[/snapback]

Eller så kan man laste ned en 720p rip og nyte serien på sin 42" lcd/plasma ;)

8648527[/snapback]

 

Vel det er jo ikke helt lovlig egentlig...

 

Hvordan er de reglene her i norge for tiden?

 

Er det lov å laste ned f.eks et TV program hvis man ikke laster det opp til andre? Det blir jo nesten som å ta opp fra TVen med en DVD recorder eller lignende. Selv laster jeg ned Smallville og 24 og de seriene der, men eneste grunn til det er fordi det er så¨lenge til de episodene kommer i norge, og da er jeg ikke bundet til å se de på et spesiellt tidspunkt.

 

EDIT: Men er digg å se Smallville og andre serier i HD :D (720p) Eneste problemet er at jeg ikke har noe HDTV, men jeg har 21" CRT skjerm som er ganske god, og jeg liker å se HD på den.

Endret av christopher909
Lenke til kommentar
Åssen har dere fått sett den siste episoden??

8642783[/snapback]

 

Det dukker stadig opp nye kopier på youtube, før

de blir fjernet. Velger selv å vente til det kommer

på TVNorge.

Blir litt bedre å se det på 42" TV enn en liten rute

på PC'en.

 

Den som venter på noe godt....

8647995[/snapback]

Eller så kan man laste ned en 720p rip og nyte serien på sin 42" lcd/plasma ;)

8648527[/snapback]

 

Vel det er jo ikke helt lovlig egentlig...

8651946[/snapback]

Nei, men hvem bryr seg om det :p

Hadde kjøp/salg systemet for serier vært bedre hadde ikke dette vært noe problem. Men så lenge vi må vente flere måneder på en serie er P2P eneste vei å gå. Hvis du er like utålmodig som meg ;)

Og i tillegg har de bedre kvalitet (HDTV).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...