Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lana havne på sykehuset i hver eneste episode?

Blir lei av disse episodene, føles ut som fillers.

 

Jeg tror ikke serien her går noen steds lenger, Clark svevde i 2' episoden og har ikke engang prøvd å fly en eneste gang over 100 episoder senere.

Hvis ikke Martian Manhunter dukker opp snart så slutter jeg å se på Smallville :/

Lenke til kommentar

hmm litt spesiell episode det der ja.... litt dårlig lagd på noen av klippa som for et eksempel når vi så utenfor bilden når lex og jimmy kjørte ... og når choloe falt ned trappene så såg det litt dårlig ut :/

 

men ser frem til neste episode da :)

Her er trailer for episode 21 i Sesong 6

 

 

btw hvem er han Martian Manhunter som dere snakker om ? link til imdb på han?

Endret av CrypTo2k
Lenke til kommentar

Ja denne var litt spesiell episode, var litt i det kjedeligste laget, men var også litt morsomt å se karaktene i 40-talls stil.

 

Oppdaget to (tre) tabber i episoden, legger dem skjult siden de er spoilere.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

1 - Skuddetsåret på Lana skifter side i løpet av scenen

 

Først når vi ser Lana liggende, er såret på venstre bryst, mens når de triller henne vekk, har de plutselig lagt bandasjen på høyre side, og etterpå er den tilbake på venstre igjen.

 

2 - Teknologi på 40-tallet?

 

Når Lex og Jimmy møtes i bakgaten, kan vi se at det kjører et tog i bakgrunnen. Tviler på at de hadde slike tog på 40-tallet.

 

3 - Litt av en bygning

 

Kanskje dette er feil observasjon fra min side, men velger å ta med likevel. Hvis det er tilfellet, er det bare å korrigere.

 

Syns at når Chloe begynte å falle, så falt ho ganske mange etasjer. Trodde kontoret til fyren var i 3. etg eller noe sånt. Og når hun falt, sprellet hun del, og avstanden til rekkverket var minimal, burde ikke ho ha truffet dem mange ganger?

 

Trivia til slutt: Når Clark viser skiltet sitt, kan vi se at den er utformet som kjennetegnet hans. og da lurer jeg på: Åssen kan Jimmy kjenne til tegnet når det er han som drømmer?

Endret av myst84
Lenke til kommentar
Ja denne var litt spesiell episode, var litt i det kjedeligste laget, men var også litt morsomt å se karaktene i 40-talls stil.

 

Oppdaget to (tre) tabber i episoden, legger dem skjult siden de er spoilere.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

1 - Skuddetsåret på Lana skifter side i løpet av scenen

 

Først når vi ser Lana liggende, er såret på venstre bryst, mens når de triller henne vekk, har de plutselig lagt bandasjen på høyre side, og etterpå er den tilbake på venstre igjen.

 

2 - Teknologi på 40-tallet?

 

Når Lex og Jimmy møtes i bakgaten, kan vi se at det kjører et tog i bakgrunnen. Tviler på at de hadde slike tog på 40-tallet.

 

3 - Litt av en bygning

 

Kanskje dette er feil observasjon fra min side, men velger å ta med likevel. Hvis det er tilfellet, er det bare å korrigere.

 

Syns at når Chloe begynte å falle, så falt ho ganske mange etasjer. Trodde kontoret til fyren var i 3. etg eller noe sånt. Og når hun falt, sprellet hun del, og avstanden til rekkverket var minimal, burde ikke ho ha truffet dem mange ganger?

 

Trivia til slutt: Når Clark viser skiltet sitt, kan vi se at den er utformet som kjennetegnet hans. og da lurer jeg på: Åssen kan Jimmy kjenne til tegnet når det er han som drømmer?

8539542[/snapback]

hehe jeg reagerte litt på det toget i bakgrunnen jeg og :p few mistakes men grei episode

 

har store forventinger til neste! se trailer av epiosden 3-4 innlegg overfor!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...