Uderzo Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Nå er jeg faen meg lei Lana, drama queen deluxe. Lana "storylinen" er gørr kjedelig og det blir ikke bedre at hun spilles av en tragisk dårlig skuespiller. Hun er veldig pen, men det hjelper ikke når hun ikke har noe skuespiller talent. "Close ups" med store tårefulle øyne begynner å bli en smule oppbrukt. Håper for guds skyld vi snart får se CK sin trening, og gjerne litt mer Justice League Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Titan var litt av en badass, siste 5-6 minnuta gjorde meg sinnsjuk. Alle de talene osv :< er ikke noen fan av sånt men likte fighten med Titan og Clark. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Endelig en episode med futt i. Veldig bra slåsskamp mellom Clark og The Titan. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Men altså, skal faren til Clark dukke opp igjen? Tenker, siden han er levende i både filmene og de tildligere seriene. Hvordan kan de bare drepe han av serien i Smallville? Det ble litt for dumt syntes jeg, men ellers en knall serie Lenke til kommentar
MKej Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Meget bra episode, endelig litt action Men hvorfor begynnt Clack og blø når han er mannen av stål... og når han slå titan hvorfor fløy ikke han flere meter i lufta, har sett han hive en traktor flere 100 meter i lufta tidligre Noen innsyn ? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Clark "Superman" blør som alle andre han, bare det er nok krefter bak slaget. Skjeldent man ser det, men møter han sterk nok motstander så skjer det. Hvis du har lest tegneserien, så vet du kanskje at når han sloss mot DoomsDay, så ikke bare blør han, han dør faktisk også Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Men altså, skal faren til Clark dukke opp igjen? Tenker, siden han er levende i både filmene og de tildligere seriene. Hvordan kan de bare drepe han av serien i Smallville? Det ble litt for dumt syntes jeg, men ellers en knall serie 8219658[/snapback] Han er kun levende i serien, "Lois and Clark".. I filmene dør faren i den første filmen.. Ellers vil jeg bare si at musikken rundt Lex og Lana er IRRITERNDE dårlig og høy.. Man hører så vidt det dem sier og mye av musikken passer overhodet ikke inn... Men jeg digger Smallville, håper Clark får rævva i gir og fikser resten av phantom zone folka så han kan bli vår alles kjære Supermann.. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Ser youtube har slettet alle smallville episodene på sidene deres. Ser ikke ut som produsenten liker denne gratis reklamen for serien. Muligens like bra. Allt er jo så mye bedrre på 42" LCD skjerm. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Ser youtube har slettet alle smallville episodene på sidene deres. Ser ikke ut som produsenten liker denne gratis reklamen for serien. Muligens like bra. Allt er jo så mye bedrre på 42" LCD skjerm. 8232387[/snapback] Ikke alle: Link LINK 2 Det er alltid noen igjen... Endret 26. mars 2007 av Missy9001 Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Noen som har funnet promo til neste episode? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Her er Promo for neste episode. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Når kommer den episoden? Sendetid for USA plz? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Er vel "tilgjengelig" for oss nå til fredag tenker jeg. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 hehe jepp fredag smallville har blitt bedre opp i gjennom tidene syntes jeg liker lex sin charakter i serien den er veldig bra! bra skuespill av han også ( glemt hva han heter irl lissom ) Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Han heter Michael Rosenbaum ja, sett s1 - 5 nå. Sikkert for femte gang ;Dog skuespillet hans har uviklet seg noe veldig, liker forsatt best Tom Welling tho " Clark " Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Når kommer den episoden? Sendetid for USA plz? 8412746[/snapback] Bare se på http://www.pogdesign.co.uk/cat/#April2007 , så vet du når episodene kommer Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 http://cwtv.com/video?vid=smallville fy faen jeg gleder meg så sinnsjuk til smallville nå. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 http://cwtv.com/video?vid=smallville fy faen jeg gleder meg så sinnsjuk til smallville nå. 8423203[/snapback] oh fytti blir en del action nå ja Clark kent pooowah blir herlig å se en ny smallville , har hatt for lenge pause nå!! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Ikke mye som skjer her, prøve og få litt liv i tråden igjen Hva syntes folk om episoden som var nå nettopp? Jeg personlig likte den veldig, litt trist og se moren til Chloe dø :< Og savner Lois, håper hun dukker opp igjen snart. Hva syntes folket om at smallville får en ny sesong? Syntes det er flott jeg, smallville blir kun bedre og bedre imo, mange syntes smallville har blitt mye dårligere enn det var før men jeg syntes det motsatte Noe jeg vil se i sesong7 er at Lois og Clark blir sammen, det har jeg venta lenge på og håper det kommer snart. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 nå døde hun ikke da.. hun ble bare borte igjen .. gale mennesker vetu og jeg er LEEEEEI! av Lana og hennes dagsturer til sykehuset.. heldigvis DØR HU!! DENNE SESONGEN! YES! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå