Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Nå er jeg faen meg lei Lana, drama queen deluxe. Lana "storylinen" er gørr kjedelig og det blir ikke bedre at hun spilles av en tragisk dårlig skuespiller. Hun er veldig pen, men det hjelper ikke når hun ikke har noe skuespiller talent. "Close ups" med store tårefulle øyne begynner å bli en smule oppbrukt.

Håper for guds skyld vi snart får se CK sin trening, og gjerne litt mer Justice League ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meget bra episode, endelig litt action

 

Men hvorfor begynnt Clack og blø når han er mannen av stål...

og når han slå titan hvorfor fløy ikke han flere meter i lufta, har sett han hive en traktor flere 100 meter i lufta tidligre :hmm:

 

Noen innsyn ?

Lenke til kommentar
Men altså, skal faren til Clark dukke opp igjen? Tenker, siden han er levende i både filmene og de tildligere seriene. Hvordan kan de bare drepe han av serien i Smallville? Det ble litt for dumt syntes jeg, men ellers en knall serie :p

8219658[/snapback]

 

Han er kun levende i serien, "Lois and Clark".. I filmene dør faren i den første filmen..

 

Ellers vil jeg bare si at musikken rundt Lex og Lana er IRRITERNDE dårlig og høy.. Man hører så vidt det dem sier og mye av musikken passer overhodet ikke inn...

 

Men jeg digger Smallville, håper Clark får rævva i gir og fikser resten av phantom zone folka så han kan bli vår alles kjære Supermann..

Lenke til kommentar
Ser youtube har slettet alle smallville episodene på sidene

deres.

Ser ikke ut som produsenten liker denne gratis reklamen for serien.

Muligens like bra. Allt er jo så mye bedrre på 42" LCD skjerm.

8232387[/snapback]

 

 

Ikke alle: Link

LINK 2

Det er alltid noen igjen... :tease:

Endret av Missy9001
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ikke mye som skjer her, prøve og få litt liv i tråden igjen ;) Hva syntes folk om episoden som var nå nettopp? Jeg personlig likte den veldig, litt trist og se moren til Chloe dø :< Og savner Lois, håper hun dukker opp igjen snart.

 

Hva syntes folket om at smallville får en ny sesong? Syntes det er flott jeg, smallville blir kun bedre og bedre imo, mange syntes smallville har blitt mye dårligere enn det var før men jeg syntes det motsatte ;) Noe jeg vil se i sesong7 er at Lois og Clark blir sammen, det har jeg venta lenge på og håper det kommer snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...