EDB Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Lana og Lex på skjermen er da ikke så ille. Lana er fin å se på og Lex er den kuleste karakteren i serien. Alltid like gøy å se/høre hvordan han ordlegger seg. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Faren til Lex er mye morsommere å se, sleip og cool Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Faren til Lex er mye morsommere å se, sleip og cool 7818886[/snapback] er han ikke snart 70 år eller no? dritsprek til å være så gammel ihvertfall. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Trailer for neste episode. Crimson Promo Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Som jeg gleder meg ;D åå føler på meg at det blir en fantastisk bra episode. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Flere trailere... Crimson Promo II Crimson Promo II Extended Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 For å være ærlig, liker jeg ikke hvordan serien utvikler seg. Har lest oppsummeringene for siste sesong og syns det ødelegger alt. Hele mystikken er borte liksom. Hadde jeg visst åssen man lager skjult tekst, hadde jeg skrevet litt spoiler, men akk. De som er spesielt interesserte, kan gå til imdb.com og lese om alle episodene der. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Bedre sent enn aldri! TVNORGE viser nå helt nye episoder av Smallville (sesong 6). Sendetid: Søndager kl. 19:10 fra 25.2. Det tok sin tid. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Pleier å gjøre det. serier som blir sendt i USA, kommer ikke før mange måneder etterpå. Vi begynner med 1. episode liksom mens de ser på sesongavslutningen. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Har akkurat sett Labyrinth og må si det var en nedtur i forhold til Justice. Vil se mer action og moro. Kanskje det blir litt bedre i neste episode, traileren lovet bra. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Aiai, bra ny episode. Herlig at så mange hemmeligheter luftes, og at så mye skjer. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 En brukbar episode i dag, kult og se clark fly Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 i dag?? går den ikke på søndager da? hvilken episode var det (sesong og episode)? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) i dag?? går den ikke på søndager da? hvilken episode var det (sesong og episode)? 7858263[/snapback] Sesong 6 episode 13 Crimson Ganske bra episode. Endret 3. februar 2007 av hans A Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 jeg tror ungen til Lana er Kon El! aka Superboy en klone av Clark og Lex (de klarte ikke å klone clark uten å legge til litt menesklig DNA) Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 En brukbar episode i dag, kult og se clark fly 7858240[/snapback] Han fly vel ikke så mye.. Var vel mer et gigantisk hopp! I allefal det Lois sier Syntes dette var en god Lana/Clark Episode, det er alltid moro med rød kryptonitt. Blir spennende og se hva den ungen til Lana egentlig er, digger hvordan Lex blir bare ondere og ondere! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (...) digger hvordan Lex blir bare ondere og ondere!Også artig å se Lana og Lex på hver sin ende av bordet, enten de er to eller 20. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 hehehe, dagens episode oppbrukte idee'r. Ble for kjedelig for meg men, likte slutten. Ble spendt på HVA har vet lex om lana sitt barn som vi ikke vet?? Lenke til kommentar
Mott Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Tipper det er Clark sitt barn :/ Lenke til kommentar
hans A Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Noen som fikk med seg hva det var Lane pakket ut helt på slutten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå