Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes serien begynner og ligne på noe igjen. Nå er Lana greiene der til tider, men mindre og mindre. Kanskje de har forstått vi vil ha en superhelt serie!

Må si Martian Manhunter er en av mine største favoritt karakterer i JL Settinga, og jeg har en følelse av at Denne martian vil fungere veldig bra. Kanskje vi får andre JL folk etterhvert også. Grønne lykt eller Wonderwomman (hadde vel vert litt på tide med en skikkelig kvinnelig helt).

Endret av Epleskrell
Lenke til kommentar

Martian Manhunter er the zhit!

Mye kulere enn superman spør du meg.

 

Men, jeg må si at jeg ble positivt overrasket over skuespiller talentet til Tom Welling i denne episoden, begynte egentli å tvile på om han kunne spille noe annet enn snille Clark Kent.

Syns det var en ganske interessant episode jeg.

Å Michael Rosenbaum var rå også!

Lenke til kommentar
Green lantern er ikke umulig mend WonderWoman er umulig pga filmen..

hvis det skal komme en kvinnlig helt inn i serien blir det nok Black Canary eller Zatanna

7808705[/snapback]

 

Får iallefal håpe det blir Zatanna, Black Canary er en utrolig kjedelig karakter. Huntress er jo også et valg som kunne vert morsomt, eller tatt helt av og putta inn Hawkgirl. Kan de virkelig ikke bruke WOnderwoman pga filmen? Det virker jo ikke engang som det skjer noe med filmen i det heletatt. På imdb har det ikke vert oppdateringer overhodet, og det står lansering er i år..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...