MKej Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Ganske kjedelig episode spør du meg.. Vil se mer av justice league Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 dude .. det du så i dag var mer justice leauge enn den epiosden MED de... ja .. i dag så du J'onn J'onzz! Martian Manhunter! han har mer JL cred enn superman FFS! Martian freeking manhunter! en av de få jeg aldri forventet at de kulle ha med i smallville.. men som er FEDT at de har med.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hva så, han var med med kanskje tre replikker og to handlinger. -_- Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 er ikke det som er poenget .. poenget er at han kommer tilbake.. regn med å se han minst 2 episoder till denne sesongen.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hva så? Det gjør jo ikke denne episoden noe særlig bedre. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hvilkne skills har han her martian manhunter da? Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Jeg synes serien begynner og ligne på noe igjen. Nå er Lana greiene der til tider, men mindre og mindre. Kanskje de har forstått vi vil ha en superhelt serie! Må si Martian Manhunter er en av mine største favoritt karakterer i JL Settinga, og jeg har en følelse av at Denne martian vil fungere veldig bra. Kanskje vi får andre JL folk etterhvert også. Grønne lykt eller Wonderwomman (hadde vel vert litt på tide med en skikkelig kvinnelig helt). Endret 27. januar 2007 av Epleskrell Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Green lantern er ikke umulig mend WonderWoman er umulig pga filmen.. hvis det skal komme en kvinnlig helt inn i serien blir det nok Black Canary eller Zatanna Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Martian Manhunter er the zhit! Mye kulere enn superman spør du meg. Men, jeg må si at jeg ble positivt overrasket over skuespiller talentet til Tom Welling i denne episoden, begynte egentli å tvile på om han kunne spille noe annet enn snille Clark Kent. Syns det var en ganske interessant episode jeg. Å Michael Rosenbaum var rå også! Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Green lantern er ikke umulig mend WonderWoman er umulig pga filmen..hvis det skal komme en kvinnlig helt inn i serien blir det nok Black Canary eller Zatanna 7808705[/snapback] Får iallefal håpe det blir Zatanna, Black Canary er en utrolig kjedelig karakter. Huntress er jo også et valg som kunne vert morsomt, eller tatt helt av og putta inn Hawkgirl. Kan de virkelig ikke bruke WOnderwoman pga filmen? Det virker jo ikke engang som det skjer noe med filmen i det heletatt. På imdb har det ikke vert oppdateringer overhodet, og det står lansering er i år.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 ...black canary kjedelig? Jaaaaaaaaaa.sikkert.. WonderWoman filmen er fortsatt ikke ferdig skrevet.. nyeste utgave av manuset er vel nå inne hos WB for å bli sjekket om den skal få grønt lys.. BC kjedelig.. dagens... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 en av de bedre episodene på lenge, men nok er nok, håper Lana er ute av serien snart. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg syns dette var en heller laber episode. Liker bedre når det er litt mer action og han får brukt kreftene sine. Og hvordan går det egentlig med treningen hans? Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Han starter ikke treningen før alle fra 'the phantomzone' er døde... Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Han starter ikke treningen før alle fra 'the phantomzone' er døde... 7817821[/snapback] Doh, da må han jo snart ut på en skikkelig jakt. Kjedelig hvis det bare blir 'Hotel Cæsar intriger' hele tiden. Ihvertfall dette mellom Lana og Lex, det er jeg ganske lei nå. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Ja, huff, Lana og Lex (slik de har vært de siste sesongene) var med i en scene, jeg er sååå lei av å se på dem!! Kan dere ikke finne på noe annet å klage over snart? Dere er mer trøttende enn Lana herself. Endret 28. januar 2007 av Mr.Berg Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Kan dere ikke finne på noe annet å klage over snart? 7817949[/snapback] Jo, jeg har jo og klaget på at Clark ikke snart får ræva si i gir og begynner å hunte ned folka fra the phantom zone. Og at han derfor ikke får begynt treningen sin! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Har du ikke mer, da? Er så interessert i å høre på syting, skjønner du, så hvis du har mer er det bare å poste det! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Beklager å måtte skuffe deg, men jeg har desverre ikke mer å klage på akkurat nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå