Gå til innhold

justere bassen på en logitech r-20 2.1 pc høyttaler

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte meg en logitech r-20 2.1 høytalere, og det som plager meg litt er at det ikke var en knapp for og stille opp bassen på sub wooferen. og prøve og stille bassen up i windows media player fører bare til skurring. så det jeg lurte på om det gikk ann og kjøpe en extra ting til den som gjør at jeg kan justrere bassen uten og skru opp volumet på høytalerne, eller om det finnes et programm som gjør samme nyten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen er muligens at det du har kjøpt ikke spiller så mye bass.

Mulig at det går så dypt at subben ikke klarer å henge med, derfor det skurrer. det anlegget har jo ikke akkurat de beste spesifikasjonene så man kan jo ikke forvente alt.

Man får ikke mye lyd for 200lappen :\

Lenke til kommentar

Jeg bruker dette til pc'en. Syn det er veldig bra i forhold til hva det koster. God og kraftig bass og høytallerne er pene å se på å spille rent til og med ved høyt volum. Fronten på høytalerene er av aluminium som gjør at de er stive og som gjør at kabinettet ikke setter så mye preg på lyden, det er også aluminiums fort som gjør at de står stødig. De spille høyt men ikke "usunt" høyt. da stopper det å spille. Så tror ikke det er så lett å sprenge...

PS: kan også stille inn på bassen med ett lite "hjul" bak på kassen

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar
Jeg bruker dette til pc'en. Syn det er veldig bra i forhold til hva det koster. God og kraftig bass og høytallerne er pene å se på å spille rent til og med ved høyt volum. Fronten på høytalerene er av aluminium som gjør at de er stive og som gjør at kabinettet ikke setter så mye preg på lyden, det er også aluminiums fort som gjør at de står stødig. De spille høyt men ikke "usunt" høyt. da stopper det å spille. Så tror ikke det er så lett å sprenge...

PS: kan også stille inn på bassen med ett lite "hjul" bak på kassen

6141058[/snapback]

Det der er nok ganske bra! (i forhold til pris). Jeg bruker dette, og synes det er utrolig kjekt med det "kontrollsenteret" som følger med. Det kan jeg justere alt fra bass, center, ALT! Veldig fornøyd, men må betale litt ekstra, men det får du igjen! Veeeldig god lyd! anbefales på det sterkeste!

Exici

Lenke til kommentar
Det der er nok ganske bra! (i forhold til pris). Jeg bruker dette, og synes det er utrolig kjekt med det "kontrollsenteret" som følger med. Det kan jeg justere alt fra bass, center, ALT! Veldig fornøyd, men må betale litt ekstra, men det får du igjen! Veeeldig god lyd! anbefales på det sterkeste!

Exici

6141378[/snapback]

Ja grom lyd i det, en venn av meg har den gamle modellen. Koster litt mer også da.

og jeg hører mest på musikk så da er Stereo bedre enn Surround.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...