jealei Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hei, jeg kjøpte meg en logitech r-20 2.1 høytalere, og det som plager meg litt er at det ikke var en knapp for og stille opp bassen på sub wooferen. og prøve og stille bassen up i windows media player fører bare til skurring. så det jeg lurte på om det gikk ann og kjøpe en extra ting til den som gjør at jeg kan justrere bassen uten og skru opp volumet på høytalerne, eller om det finnes et programm som gjør samme nyten. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Grunnen er muligens at det du har kjøpt ikke spiller så mye bass. Mulig at det går så dypt at subben ikke klarer å henge med, derfor det skurrer. det anlegget har jo ikke akkurat de beste spesifikasjonene så man kan jo ikke forvente alt. Man får ikke mye lyd for 200lappen :\ Lenke til kommentar
jealei Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 kan du nevne noen brae annlegg til ikke så mye? Lenke til kommentar
Exici Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Kanskje du må gå på innsillinger for lyd på dataen ? Det er jo tusenvis av innstillinger! har du eget lydkort, eller bruker du det i hovedkortet ? tusenvis av muligheter! Exici Lenke til kommentar
Exici Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 kan du nevne noen brae annlegg til ikke så mye? 6138195[/snapback] Hvor mye er du villig til å betale for et da ? Exici Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Jeg bruker dette til pc'en. Syn det er veldig bra i forhold til hva det koster. God og kraftig bass og høytallerne er pene å se på å spille rent til og med ved høyt volum. Fronten på høytalerene er av aluminium som gjør at de er stive og som gjør at kabinettet ikke setter så mye preg på lyden, det er også aluminiums fort som gjør at de står stødig. De spille høyt men ikke "usunt" høyt. da stopper det å spille. Så tror ikke det er så lett å sprenge... PS: kan også stille inn på bassen med ett lite "hjul" bak på kassen Endret 20. mai 2006 av GnoMiz Lenke til kommentar
Exici Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg bruker dette til pc'en. Syn det er veldig bra i forhold til hva det koster. God og kraftig bass og høytallerne er pene å se på å spille rent til og med ved høyt volum. Fronten på høytalerene er av aluminium som gjør at de er stive og som gjør at kabinettet ikke setter så mye preg på lyden, det er også aluminiums fort som gjør at de står stødig. De spille høyt men ikke "usunt" høyt. da stopper det å spille. Så tror ikke det er så lett å sprenge... PS: kan også stille inn på bassen med ett lite "hjul" bak på kassen 6141058[/snapback] Det der er nok ganske bra! (i forhold til pris). Jeg bruker dette, og synes det er utrolig kjekt med det "kontrollsenteret" som følger med. Det kan jeg justere alt fra bass, center, ALT! Veldig fornøyd, men må betale litt ekstra, men det får du igjen! Veeeldig god lyd! anbefales på det sterkeste! Exici Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Det der er nok ganske bra! (i forhold til pris). Jeg bruker dette, og synes det er utrolig kjekt med det "kontrollsenteret" som følger med. Det kan jeg justere alt fra bass, center, ALT! Veldig fornøyd, men må betale litt ekstra, men det får du igjen! Veeeldig god lyd! anbefales på det sterkeste! Exici 6141378[/snapback] Ja grom lyd i det, en venn av meg har den gamle modellen. Koster litt mer også da. og jeg hører mest på musikk så da er Stereo bedre enn Surround. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Hei! Jeg så denne høyteleren på qxl her er det noen som vet om dette er noe og saste på? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Tror ikke jeg ville kjøpt det... Har aldri hørt om market før, virker litt suspekt Lenke til kommentar
jealei Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 hva med dette annlegget? her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå