Goliath Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Vekterstreik fører til ubemannede bomstasjoner! Endelig en streik som kommer folk flest i Oslo til gode! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Ja dette kan jo bli interessant Masse penger i butikkene og ingen vektere. Hmmm, travle dager for politieet? Endret 19. mai 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hehe.. blir spennende å se hvor mye som går i stå. Folk skjønner ikke hvor mye av samfunnet som vil stoppe uten vektere. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Ja, nattsafene blir jo de rene gullgruvene..bare deposit, ingen henting ...chi-ching! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Får håpe de finner på noe annet å gjøre med pengene sine i mellomtiden da, å ha dem i butikken eller i safen høres ikke smart ut. Lenke til kommentar
ofstad Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 I disse tidene er det fint med kort - siden dette ikke medfører noen kontanter! Bruker bare kortet jeg så for meg gjør ikke dette noe! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Minibankene kommer jo til å gå tomme. Jeg kommer til å gjøre det samme som ofstad, men det er litt kjedelig når man faktisk trenger kontanter. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Vel det ble jo ingen vekterstreik så dette burde ikke være no problem lenger Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Tar streiken av så får vi ikke skattepengene våre i tide heller:-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå