vegge Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Tenkte jeg skulle høre på radioen på min Nokia 6510. Er jeg da nødt til å kjøpe; Nokia Portabel Handsfree HDD-1 Passer til: 6510 og 8310? Eller går det an å bruke andre høretelefoner? I øyeblikket er den vel billigst på EasyPC.no; 185,- Hva sier dere? Er glad for all respons! :smile: Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Heisann..... Hmmm, billigste med stereo? De som du snakket om, til nokia, fikk jeg for 198,- på expert. Samme type kostet 298,- i nabobutikken, Telebutikken Lenke til kommentar
vegge Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2002 Stereo..? Er det ikke bare én type handsfree-ting som passer til 6510? Så en slik i min hjemby, men der kostet dritten 499,- Heh, så jeg handler nok fra Internett hvis jeg ikke kommer over noe bedre. Er forresten på LAN i Kristiansand, så jeg kan jo sjekke opp i morgen! Lenke til kommentar
geokri Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 vel kjøpte mine på elkjip til 249,- porto og avgifter fra nettet, så tror jeg ikke det blir noe billigere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå