att404 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Halla folkens. Da var jeg i gang med et nytt prosjekt i sketchup, denne gang en feit og dyr mafiabil;) Tenkte å drive å legge ut bilder underveis, og høre hva dere synes, og om dere har noe å tilføye. Jeg bygger halve bilen først, for så å kopiere den til andre siden når jeg er ferdig, for å slippe å måtte gjøre de samme endringene og bygge de samme tingene på begge sidene hele tiden. Så her er det første bildet... edit: Her er forresten en bil jeg lagde tidligere https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=576962&hl= Endret 19. mai 2006 av att404 Lenke til kommentar
Amento Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Prøv å få bilen din mindre "klossete" denne gangen EDIT: Den kan missforstås Mener at du må lage litt mer runde former denne gangen. (Runde former kan vel missforstås det også...? ) Endret 19. mai 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
att404 Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Hehe, ja, skjønner hva du mener;) ..bryster er fine ting, sant:) Litt av meningen var å ha rette linjer, og ikke mange buer, for da ser den mer solid og "macho" ut;) ..men det ble nok litt mye av det gode på den forrige, ja. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Ser bra ut. Har prøvd sketchup, ikke vanskelig å lage enkelte ting, men bil er ikke lett hvis det skal se ordentlig ut. gleder meg å se hvordan den blir når den er ferdig. Lenke til kommentar
att404 Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Nå har jeg lagd skjermer framme og bak også. Litt vanskelig å se dem, men skal legge ut flere bilder senere. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 blir bedre og bedre. når du er ferdig burde du prøve å sette den inn i en vanlig gate, og la den kjøre forbi eller noe. hadde sett kult ut. Lenke til kommentar
att404 Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Ja, det hadde vært digg:) Bare laget vegger i SketchUp, og tegne teksturer i Photoshop med vinduer og dører og sånt. Hadde jo ikke blitt profft, men det hadde ihvertfall blitt bedre;) Lenke til kommentar
att404 Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Nå har jeg gjort bilen kortere, og flyttet bakhjulet lengre frem, og satt på hjul. Nå går jeg løs på dørene, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få dem til, for det er så langt mellom der fremdøra må begynne, og der bakdøra må slutte, så det kommer mest sannsynlig til å se stygt ut... Anyway, her er bilen slik den ser ut nå. Edit: Har prøvd å sette sammen bilen for å se hvordan den blir seende ut, det ser ganske bra ut, bare at den kanskje er litt for brei=/ Litt mange streker rundt om kring, men jeg gidder ikke fjerne dem. Legger heller ut bedre bilder seinere. Endret 21. mai 2006 av att404 Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 jeg synest det ble kult at den ble litt brei, litt "amcar like". få en statue eller noe (ala mercedes) fremme på panseret. Lenke til kommentar
att404 Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Hehe, har akkurat laget en "statue" på panseret:) Amcar var noe av planen, ja. Tenkte å lage en litt eksklusiv amerikansk bil, noe a la Cadillac. Screen av merket kommer. Edit: Her er det Det er bare halve, siden andre halve skal være på andre siden. Siden jeg heter Peter har jeg bare tatt en dobbel P (litt inspirert av RR). På bildet ser man også toppen av grillen og litt av panseret. Edit: Her har jeg satt sammen de to halve bilene, det ble slik.... Edit (enda en gang): Har mekket noen dører, front og bak vindu og speil på bilen nå. Er ikke helt fornøyd med vinduene i dørene, ser ikke helt riktig ut lizzom=/ Se selv... Endret 21. mai 2006 av att404 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå