Tze Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Bare drøye 3 uker til AFI slipper sitt nye album, Decemberunderground. Vel å merke muligens på tidenes mest cheesy dato. Personlig håper jeg utviklingen fortsetter på samme måte de har utviklet seg Black Sails -> Art of Drowning -> Sing the Sorrow, men uten å kjøre seg fast i emo-greia. Hva er dine forhåpninger for det nye albumet og, når den tid kommer, meninger for(/om) det nye albumet? Lenke til kommentar
moto85 Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Bare drøye 3 uker til AFI slipper sitt nye album, Decemberunderground. Vel å merke muligens på tidenes mest cheesy dato. Personlig håper jeg utviklingen fortsetter på samme måte de har utviklet seg Black Sails -> Art of Drowning -> Sing the Sorrow, men uten å kjøre seg fast i emo-greia. Hva er dine forhåpninger for det nye albumet og, når den tid kommer, meninger for(/om) det nye albumet? 6136255[/snapback] Jeg har ett advance kopi av albumet og jeg må bare si en ting. Albumet er så bra at dere aner ikke, det er -fantasisk- Noen sanger er hardcore, noen er som de var fra Sing The sorrow, og noen er litt mere techno'sh som gjør albumet helt spesielt. Lenke til kommentar
Tze Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Høres ut som de beveger seg i den retningen jeg hadde håpet på *glede seg* Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Bare drøye 3 uker til AFI slipper sitt nye album, Decemberunderground. Vel å merke muligens på tidenes mest cheesy dato. Personlig håper jeg utviklingen fortsetter på samme måte de har utviklet seg Black Sails -> Art of Drowning -> Sing the Sorrow, men uten å kjøre seg fast i emo-greia. Hva er dine forhåpninger for det nye albumet og, når den tid kommer, meninger for(/om) det nye albumet? 6136255[/snapback] Jeg har ett advance kopi av albumet og jeg må bare si en ting. Albumet er så bra at dere aner ikke, det er -fantasisk- Noen sanger er hardcore, noen er som de var fra Sing The sorrow, og noen er litt mere techno'sh som gjør albumet helt spesielt. 6147885[/snapback] Ahh, akkurat som eg håpa på. Akk, som eg gler meg! Lenke til kommentar
.com Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Bare drøye 3 uker til AFI slipper sitt nye album, Decemberunderground. Vel å merke muligens på tidenes mest cheesy dato. Personlig håper jeg utviklingen fortsetter på samme måte de har utviklet seg Black Sails -> Art of Drowning -> Sing the Sorrow, men uten å kjøre seg fast i emo-greia. Hva er dine forhåpninger for det nye albumet og, når den tid kommer, meninger for(/om) det nye albumet? 6136255[/snapback] Jeg har ett advance kopi av albumet og jeg må bare si en ting. Albumet er så bra at dere aner ikke, det er -fantasisk- Noen sanger er hardcore, noen er som de var fra Sing The sorrow, og noen er litt mere techno'sh som gjør albumet helt spesielt. 6147885[/snapback] Ahh, akkurat som eg håpa på. Akk, som eg gler meg! 6159576[/snapback] gleder meg noe helt sinnsykt! Lenke til kommentar
Tze Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Følger resten av skiva i Kill Caustic / Miss Murder stil blir denne mannen særdeles glad. Den sangen føyk rett inn på playlista når jeg hørte den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå