Gå til innhold

Måtar å hyperventilere på?


maskot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ta deg heller en joint eller drikk alkohol, vi bor tross alt i Norge. La de fattige små barna i russland sniffe lim og kvele hverandre, vi har råd til skikkelige saker ;)

6136541[/snapback]

Jaja,men hyperventilering gjorde vi på skulen, det er litt dumt å drikke på skulen :!:

Lenke til kommentar
Ta å finn et tre med mange pigger på (gran har vel pigger / nåler eller hva det heter :p ).

Slå den lett på armen din til du begynner å blø svakt, så blåser du kraftig (eller måtte du suge? husker ikke..)..

Til slutt besvimer du.. tror jeg..

6136478[/snapback]

Du må sikkert suge vil eg tru :)

 

Veit du om det ikkje er farlig?

6136503[/snapback]

 

Papppa sa han og vennene gjorde det ofte som barn.

Og ut i fra det jeg ser, så er han bare småvimsete av alderen nå, og ingenting annet.. :p

Lenke til kommentar
Må teste det då.. Du gidde vel ikkje å forklare det meir i detalj?

6136840[/snapback]

 

Var vel noen år siden han fortalte det til meg, så husker ikke så godt..

Men enkelt å greit.. få et lite sår så du begynner å blø, så blåser eller suger du.. prøv deg fram... :)

Er ca. 6-8 uker til pappa kommer hjem, så får ikke kjangs til å spørre han før da...

Endret av Stealth-
Lenke til kommentar
Jepp, likevel får eg ikkje båt og motorsykkel og bil av mamma  :thumbdown:

6136635[/snapback]

 

HVA!`? får du ikke både bil, båt og motorsykkel? SKandale! :dontgetit:

6136874[/snapback]

Ja det kom litt dårlig ut kanskje :p

 

Må teste det då.. Du gidde vel ikkje å forklare det meir i detalj?

6136840[/snapback]

 

Var vel noen år siden han fortalte det til meg, så husker ikke så godt..

Men enkelt å greit.. få et lite sår så du begynner å blø, så blåser eller suger du.. prøv deg fram... :)

Er ca. 6-8 uker til pappa kommer hjem, så får ikke kjangs til å spørre han før da...

6136943[/snapback]

 

Skal teste det du :w00t:

Lenke til kommentar

Beste og tryggeste måten å få hyperventilasjoner(?) på:

 

Vær ute hele dagen, og pust _mye_. Tunge, lange åndedrag så og si hele tiden. Senere utpå dagen, vil du begynne å hyperventilere. Jeg ser egentlig ikke humoren i det, da det å hyperventilere er utrolig ekkelt og skummelt.

Lenke til kommentar
VG eller Dagbladet hadde en artikkel om slik lek for litt siden fordi det er så mange ungdommer i USA som dør eller blir kraftig hjerneskadet av slik lek.

6136329[/snapback]

Ja det var det helsesøstra sa og.. Var jo grinemorsomt å gjere det då! Koffor må alle morsome ting være så ********** farlige? :mad:

6136348[/snapback]

Fordi det er farlig, roflol.

Lenke til kommentar
VG eller Dagbladet hadde en artikkel om slik lek for litt siden fordi det er så mange ungdommer i USA som dør eller blir kraftig hjerneskadet av slik lek.

6136329[/snapback]

Ja det var det helsesøstra sa og.. Var jo grinemorsomt å gjere det då! Koffor må alle morsome ting være så ********** farlige? :mad:

6136348[/snapback]

Fordi det er farlig, roflol.

6137922[/snapback]

Haha du har kanskje ett poeng der!

Vi _må_ berre gå overalt der vi ikkje har lov utansett.. Rart med det der :p

Lenke til kommentar

Det kommer hele tiden nye farlige trender i skolen. Veit ikke hvor mange forskjellige måter å besvime på jeg har vært borte i.

 

Poenget er at du ikke vet hvordan kroppen din vil reagere på det å besvime. Du kan risikere å ikke våkne opp igjen. Varige hjerneskader og epilepsi kan også intreffe..

 

Som tidligere nevnt; ta deg heller en joint eller alkohol. Det er ikke noe farligere enn det tullet dere holder på med.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...