Gå til innhold

Måtar å hyperventilere på?


maskot

Anbefalte innlegg

Kva slag måtar kan du hyperventilere på? Vi dreiv før å fikk masse blod til hovet å for så å ta "kvelartak" på en kamerat etter han hadde fått masse blod til hovet. Så føltest det som du våkna etter at du har vore litt borte (og gjort masse morsomt) Eg fikk totalt latterkrampe og krabba på bakken eg :w00t:

 

Veldig morsomt, heilt til vi fikk besøk av skulelegen som advarte oss mot det og sa at vi kunne få varige skadar av det. Så derfor slutta vi med det. Men det må vel finnest andre måtar du kan hyperventilere på (Som berre er for morsomt og _ikkje_ farlig) for ungdom? :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
VG eller Dagbladet hadde en artikkel om slik lek for litt siden fordi det er så mange ungdommer i USA som dør eller blir kraftig hjerneskadet av slik lek.

6136329[/snapback]

Ja det var det helsesøstra sa og.. Var jo grinemorsomt å gjere det då! Koffor må alle morsome ting være så ********** farlige? :mad:

Lenke til kommentar
Ta å finn et tre med mange pigger på (gran har vel pigger / nåler eller hva det heter :p ).

Slå den lett på armen din til du begynner å blø svakt, så blåser du kraftig (eller måtte du suge? husker ikke..)..

Til slutt besvimer du.. tror jeg..

6136478[/snapback]

Du må sikkert suge vil eg tru :)

 

Veit du om det ikkje er farlig?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...