maskot Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Kva slag måtar kan du hyperventilere på? Vi dreiv før å fikk masse blod til hovet å for så å ta "kvelartak" på en kamerat etter han hadde fått masse blod til hovet. Så føltest det som du våkna etter at du har vore litt borte (og gjort masse morsomt) Eg fikk totalt latterkrampe og krabba på bakken eg Veldig morsomt, heilt til vi fikk besøk av skulelegen som advarte oss mot det og sa at vi kunne få varige skadar av det. Så derfor slutta vi med det. Men det må vel finnest andre måtar du kan hyperventilere på (Som berre er for morsomt og _ikkje_ farlig) for ungdom? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Det er vel det å hyperventilere som er farlig... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Ta en plastpose over hodet. Lykke til. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hørtes ikke heeeelt smart ut, den metoden du forklarte hvertfall.. :/ Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Vi gjorde det samme som du forklarte på skolen vår. Alle måter å besvime er farlig på! Anbefaler deg å ikke gjøre noe lignende! Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 haha syns det hørest dritkult ut Lenke til kommentar
maskot Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Veit du andre lignande morsome ting å gjere då? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) VG eller Dagbladet hadde en artikkel om slik lek for litt siden fordi det er så mange ungdommer i USA som dør eller blir kraftig hjerneskadet av slik lek. Endret 19. mai 2006 av skag1 Lenke til kommentar
maskot Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 VG eller Dagbladet hadde en artikkel om slik lek for litt siden fordi det er så mange ungdommer i USA som dør eller blir kraftig hjerneskadet av slik lek. 6136329[/snapback] Ja det var det helsesøstra sa og.. Var jo grinemorsomt å gjere det då! Koffor må alle morsome ting være så ********** farlige? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hyperventilering samler opp CO2, og hjernen blir kvalt av det. Derav hjernesaken, regner jeg med. Sikkert ikke særlig sunt for resten av organene, selv om magen din overlever endel lengre enn hjernen ved oksygenmangel. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Høres morsomt ut. Jeg og vennene bleier å blande piller med alkohol, drikke det for så å denge hverandre med balltreer. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Høres morsomt ut. Jeg og vennene bleier å blande piller med alkohol, drikke det for så å denge hverandre med balltreer. 6136390[/snapback] Var det en spøk? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Tipper det. Ellers ville jeg anbefale han å få seg en hobby som ikke er like farlig som det han skiserer her. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Ta å finn et tre med mange pigger på (gran har vel pigger / nåler eller hva det heter ). Slå den lett på armen din til du begynner å blø svakt, så blåser du kraftig (eller måtte du suge? husker ikke..).. Til slutt besvimer du.. tror jeg.. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Ta å finn et tre med mange pigger på (gran har vel pigger / nåler eller hva det heter ).Slå den lett på armen din til du begynner å blø svakt, så blåser du kraftig (eller måtte du suge? husker ikke..).. Til slutt besvimer du.. tror jeg.. 6136478[/snapback] Du må sikkert suge vil eg tru Veit du om det ikkje er farlig? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Kan dere ikke bare leke i trafikken som andre, normale folk? Lenke til kommentar
maskot Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Lite trafikk her på landet vettu Lenke til kommentar
araziel Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Ta deg heller en joint eller drikk alkohol, vi bor tross alt i Norge. La de fattige små barna i russland sniffe lim og kvele hverandre, vi har råd til skikkelige saker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg