oivindi Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 I tillegg skal det sies at det ikke trengs noen plugin for å bruke iSync. Programmet støtter ikke E61 native enda, men har man litt teknisk innsikt er dette ikke vanskelig å fikse. 6157679[/snapback] Oppskriften på denne fiklinga ligger her: http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=25999&sid=33 Krever OS X 10.4.6. Lenke til kommentar
Problembarn Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Takk for en fin test Men ser at telefonen ikke støtter A2DP for stereo avspilling av musikk over blåtann. Noen som vet om det er planlagt software-oppdatering som inkluderer dette, eller om det er mulig å få A2DP på telefonen på egen hånd. Takk! Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Noen som vet om det er planlagt software-oppdatering som inkluderer dette, eller om det er mulig å få A2DP på telefonen på egen hånd. 6293227[/snapback] A2DP kommer med S60 3d Edition Feature Pack 1. Denne kommer på modeller ved årsskiftet. Jeg har ennå ikke fått bekreftet / avkreftet om det vil være mulig å legge den på modeller som allerede er i salg. Noen som vet? Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hvorfor har dere ikke måle ytelsen på Symbian applikasjoner? Greit at den også kan kjøre Java applikasjoner, men det er vel først og fremst Symbian applikasjoner man kommer til å kjøre? Eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar
Problembarn Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Noen som vet om det er planlagt software-oppdatering som inkluderer dette, eller om det er mulig å få A2DP på telefonen på egen hånd. 6293227[/snapback] A2DP kommer med S60 3d Edition Feature Pack 1. Denne kommer på modeller ved årsskiftet. Jeg har ennå ikke fått bekreftet / avkreftet om det vil være mulig å legge den på modeller som allerede er i salg. Noen som vet? 6294299[/snapback] Takk for svar. Men det må kunne fungere å legge inn dette i ettertid. Håper det. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 A2DP kommer med S60 3d Edition Feature Pack 1. Denne kommer på modeller ved årsskiftet. Jeg har ennå ikke fått bekreftet / avkreftet om det vil være mulig å legge den på modeller som allerede er i salg. Noen som vet? 6294299[/snapback] Det blir ikke mulig. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 A2DP kommer med S60 3d Edition Feature Pack 1. Denne kommer på modeller ved årsskiftet. Jeg har ennå ikke fått bekreftet / avkreftet om det vil være mulig å legge den på modeller som allerede er i salg. Noen som vet? 6294299[/snapback] Det blir ikke mulig. 6297134[/snapback] *Endre signatur* Lenke til kommentar
Problembarn Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Vet forresten noen av dere om denne telefonen kan bruke 2 mb mini-SD kort? Eller om det er en begrensning på størrelsen på disse? Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Vet forresten noen av dere om denne telefonen kan bruke 2 mb mini-SD kort? Eller om det er en begrensning på størrelsen på disse? 6300292[/snapback] 2 gb funker fint ja Lenke til kommentar
Zamo Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Den navigasjons knappen/tappen på E61.. Er det en sånn enkel "5 veis" knapp, eller er det en musepeker? Tanken er at når man blar gjennom en nettside og kommer til en lenke i siden, så er det en stor fordel å kunne trykke direkte på den aktuelle lenken. Greit om man slipper å måtte trykke ned x-antall ganger for å komme til en bestemt snarvei. - Synes musepeker er nesten ett must, dersom man ikke har berørings-skjerm. Ellers. Hvordan er den til å klippe og lime? Kan man markere en linje og klippe, for så å lime den inn ett annet sted uten store komplikasjoner? Noe som har peiling på hvordan dette fungerer? Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Den navigasjons knappen/tappen på E61.. Er det en sånn enkel "5 veis" knapp, eller er det en musepeker? Det er forsåvidt 5-veis knapp. Inn, høyre/venstre og opp/ned. Tanken er at når man blar gjennom en nettside og kommer til en lenke i siden, så er det en stor fordel å kunne trykke direkte på den aktuelle lenken. Greit om man slipper å måtte trykke ned x-antall ganger for å komme til en bestemt snarvei.- Synes musepeker er nesten ett must, dersom man ikke har berørings-skjerm. I Nokias browser har man en mus, slik som du ønsker, som styres med navigasjonstasten. På Opera derimot hopper man fra valg til valg, som du ikke ønsker. Mulig jeg misforsto deg, men det er vel en av alternativene du ønsket. Ellers. Hvordan er den til å klippe og lime?Kan man markere en linje og klippe, for så å lime den inn ett annet sted uten store komplikasjoner? Når man er i tekst-skriving (uansett hvor, bare det er i input-modus), kan man markere tekst etter ønske og klippe/lime osv.. Den har dedikert tast til dette og andre skrivefunksjoner som ordbok. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Er det noen som har prøvd denne bluetooth enheten fra Nokia? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Bruk heller denne. Oppgradert versjon. Har ikke testet den men vurderer å kjøpe den selv. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Takk for tipset! Er det noen som forresten vet om det finnes en docking-stasjon/bordholder, eller noe i den duren til E61? Lenke til kommentar
Zamo Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Takk for tipset! Er det noen som forresten vet om det finnes en docking-stasjon/bordholder, eller noe i den duren til E61? 6451601[/snapback] Nei, fant ikke noe på Nokia sine sider, (E61 Tilbehør) og heller ikke noe uorginalt på mytrendyphone.dk, (..som stort sett har det meste). Send en klage til Nokia! Til en PDA-smartphone, burde dokingstasjon vært regnet som en selvfølge. Ellers, for de som vurderer å kjøpe E61; ta en ekstra liten titt på E70. Lenke til kommentar
janlin Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Har forsøkt å koble E61 mot ADSL uten hell. Wep passordet er på 10 karakterer hos Telenor. Det stemmer ikke med 64 eller 128 bit kryptering? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Mener du WLAN? Det skal være ganske straight-forward, velg nettverket så kan det være at telefonen selv oppdager hva slags sikkerhet du har på nettet. Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Har nettopp kjøpt meg denne telefonen. Er utrolig fornøyd, var veldig billig. Man får mye for pengene :-) Btw er det noen som vet hvor jeg kan skaffe noen "Temaer" til denne telefonen. ? Endret 23. mars 2007 av r0lfi Lenke til kommentar
janlin Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ja, jeg mener WLAN og Nokia E61. Får bare plass til 5 karakterer. Har fått tips om å bruke heksadesimal og ikke ascii. men hvordan konvertere fra ascii til hex? Lenke til kommentar
janlin Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 huff . det var enkelt. bare å skifte fra ascii til hex. (bra forklart inne på rutern) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg