TSP Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 Nå i dag ble en uffattelig god nettside fusjonert med hardware.no og jeg frykter det kan gå ut over innholdet. Siden det gjelder er www.programmer.no . Jeg er redd jeg ikke lenger vil legge like godt merke til programnyheter som før. Dette har tidligere skjedd med overklokking.no. Jeg vil ha, et helt ærlig svar fra dere nå, har dere planer om at dere i nærmeste framtid skal fusjoneres med hw.no eller snakker dere om dette internt? Hva er i så fall grunnene til dette, forholdet mitt til gamer.no blir bare bedre og bedre (med unntak av at jeg synes dere kunne være litt bedre på å poste her i tilbakemeldingskategorien...) og det blir ikke i nærheten av det samme om dere velger å slå dere sammen med hw.no. Min mening er i alle fall klinkende klar: Vær så snill å ikke fusjoner med hardware.no. Vær så snill. TSP Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 Stordriftsfordeler, hørt om det? Det er jo greit at det samles, så kan man han helller ha "underheadinger" for de spesielle temaene. Rent generelt vil flere lese artiklene, og det tjener Hardware Online AS på. Og tjener de penger, kan de levere et bedre/mer omfattende produkt til deg. Ikke at jeg egentlig bryr meg om saken, kanskje ikke den rette til å ta HW i forsvar. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 Tipper ikke dette er aktuellt. ;-) Ser ikke noen stordriftsfordeler med det, heller. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 Det er vell en del likskaper på en måte mellom programmer og hardware. Hardware og spill har vell lite til felles, ser ikke hvorfor de ville slått sammen de 2 sidene. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Selv om jeg ikke er involvert i Gamer på noen måte kan jeg si helt ærlig at nei, det ligger ingen planer om dette på bordet. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Gamer.no er mye mer selvstendig og har et navn for seg selv på en helt annen måte enn programmer.no hadde. Derfor tror jeg ikke de vil integreres på en god stund frem i tid. Jeg ser heller at Gamer.no går ut av nettverket enn at de samles, selv om begge delene er veldig fjerne OK ble sugd opp pga lite innhold og dårlig rykte IMHO, Gamer har ikke noe av dette heller. Nei, neste side til å bli slått sammen igjen tror jeg blir HWB, om et halvårs tid kanskje. Men Gamer er for selvstendige. til noe slikt. Tror jeg Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Husk at Gamer er avhengige av HW for å få inntekter i form av annonsesalg. Dessuten eier vel HW 50% av Gamer, eller var det 49%? Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2006 Ingen grunn til bekymring kjære lesere, Gamer.no skal ikke fusjoneres med Hardware.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå