dhjerp Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Et bilde fra i dag som jeg er litt usikker på utsnittet. Valgte til slutt firkantformatet, men bare fyr løs med tanker om utsnitt og annet...........F/22, A: 1/5 s. Nikon D70, Nikon 28 Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 det var et utrolig fint bilde hvor tok du det? du må ha bra kamera. stå på med flere bilder Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 enda et bilde av slike jeg liker, og dette var helt godkjent Lenke til kommentar
MEI Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Heisann. Spennende med denne typen bilder, og du har fått det godt til. Men har litt småpirk og subjektive meninger å komme med: Synes det er en litt trang komposisjon, særlig nede. Jeg liker godt å se der hvor det rennende vannet møter flatere/stillere vann. Vannet er også litt i lyseste laget enkelte steder. Hvis du er enig kan det være en ide å sette et ND-filter på ønskelista. mvh. Mads Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Silig, ville kanskje fått enda mer effekt ved å vinkle bildet litt sånn at du ser enda mer oppover fossen og dermed få mere plass lenger bak i bildet. Slik at vannet kommer fra brua langt bak og fosser frem til det dekker nederste bildekanten om du forstår Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Takker for svar. Plassering av vannet gikk det ikke å gjøre bedre. Stoppet egentlig for å ta bilde av noe annet, og så denne. Håndlaget drensrør som ser ut til å være mange år gammel. Og det var omtrent det som var synlig av bekken, men ser poengene..... ND filter har kommet høyt opp på lista etter i dag. Selv med blygrå himmel fikk jeg ikke lenger tid enn 1/5 sek på f/22. Skulle ønske blender 11-16 og enda lenger lukker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå