Aroaro Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Nå har jeg mange forskjellige ringer, smykker, klær, skjold. Noen hjelper meg med det og andre hjelper meg andre ting. Det jeg lurte på er: Hvis jeg har en ring og et smykke som hjelper meg på samme måte. Smykket 11% og ringen 8%. Begge disse kan jeg ha på meg samtidig. vil det si at jeg kun har 11% beskyttelse eller 19% beskyttelse. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Nå har jeg mange forskjellige ringer, smykker, klær, skjold. Noen hjelper meg med det og andre hjelper meg andre ting. Det jeg lurte på er: Hvis jeg har en ring og et smykke som hjelper meg på samme måte. Smykket 11% og ringen 8%. Begge disse kan jeg ha på meg samtidig. vil det si at jeg kun har 11% beskyttelse eller 19% beskyttelse. 6135700[/snapback] er ganske så sikkert på at det er 19 Lenke til kommentar
Aroaro Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Nå har jeg mange forskjellige ringer, smykker, klær, skjold. Noen hjelper meg med det og andre hjelper meg andre ting. Det jeg lurte på er: Hvis jeg har en ring og et smykke som hjelper meg på samme måte. Smykket 11% og ringen 8%. Begge disse kan jeg ha på meg samtidig. vil det si at jeg kun har 11% beskyttelse eller 19% beskyttelse. 6135700[/snapback] er ganske så sikkert på at det er 19 6135708[/snapback] Ganske sikker? Mulig det er mulig å måle dette på en måte.... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Nå har jeg mange forskjellige ringer, smykker, klær, skjold. Noen hjelper meg med det og andre hjelper meg andre ting. Det jeg lurte på er: Hvis jeg har en ring og et smykke som hjelper meg på samme måte. Smykket 11% og ringen 8%. Begge disse kan jeg ha på meg samtidig. vil det si at jeg kun har 11% beskyttelse eller 19% beskyttelse. 6135700[/snapback] er ganske så sikkert på at det er 19 6135708[/snapback] Ganske sikker? Mulig det er mulig å måle dette på en måte.... 6135716[/snapback] du kan se det hvis du drar på macig inne på inventory og ser hvilke ting som har effekt på deg (helt til høyre) Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hvis det er Shield du mener så vises det som armorscore i invetory. For øvrig legges verdiene sammen. Lenke til kommentar
Yugo Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Nå har jeg mange forskjellige ringer, smykker, klær, skjold. Noen hjelper meg med det og andre hjelper meg andre ting. Det jeg lurte på er: Hvis jeg har en ring og et smykke som hjelper meg på samme måte. Smykket 11% og ringen 8%. Begge disse kan jeg ha på meg samtidig. vil det si at jeg kun har 11% beskyttelse eller 19% beskyttelse. 6135700[/snapback] er ikke det en dungeons & dragons regel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå