Håvard Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Så i dag, at dere har sammensmeltet programmer.no med hardware.no. Dette har dere allerede gjort med overklokking.no, og jeg liker det ikke. Jeg synes det blir mer rotete, med så mange nyheter på en side. Hvorfor gjør dere det? Gi oss tilbake Programmer.no! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 ja, dette var totalt unødvendig. er Orkla media gjerrig på utgiftene på domenene for tiden eller? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Synes de fleste slike sammensmeltinger som Hardware Online AS har drevet med i det siste er totalt wicked! What 4? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 jaja. vi har jo alle sett hva som skjedde med overklokking! bye bye programmer sier jeg bare! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 håper vi får en brukbar grunn her eneste eg kan komme opp med no, er litt penge sparing pga. mindre antall domener Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Siden det ikke kommer til å hjelpe det døtt for noen om jeg nok en gang lager et monsterinnlegg, (det hjalp ikke all verden forrige gang...) og uantsett hvor gode argumenter vi brukere måtte ha for at programmer.no skal leve kommer aldri hardware.no til å forandre på dette i nærmeste framtid, det ville jo være å innrømme et nederlag, og det har vel ikke hw.no's rykte noe godt av... Så da får jeg vel rett og slett lage et forslag. Jeg vil ha, følgende: Mulighet til å velge på fremsiden hvilket skin man vil ha. Man kan da velge mellom overklokking, programmering og hardware.no, hardware.no vil da være satt som standard selvfølgelig. Jeg likte nemlig designet på programmering.no veldig godt, og jeg likte å ikke måtte scrolle meg nedover for å finne hver bidige programmerinsnyhet eller programvarenyhet, det er dette jeg må gjøre nå. Jeg vet man kan sortere etter type artikler på hardware.no, men det blir ikke det samme, det blir for tungvint, i tillegg får man ikke da designet fra programmer.no som jeg likte så godt. Hvis dere vil se et eksempel på hva jeg ser for meg ved hjelp av et bilde kan dere spørre om det og jeg skal se hva jeg kan få ordnet. Riktignok kommer vel ikke dette forslaget til å bli lest og om det gjør det og attpåtil får positiv respons fra de ansvarlige bak hardware.no kommer det ikke til å bli gjort noe med. Sannsynigvis vil forslaget få et nei siden det enten blir for vanskelig å importere, eller de har "viktigere" ting å ta seg. (Jeg har enda ikke fått vite hva disse andre "viktige" tingene er...) Endret 20. mai 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Siden det ikke kommer til å hjelpe det døtt for noen om jeg nok en gang lager et monsterinnlegg, (det hjalp ikke all verden forrige gang...) og uantsett hvor gode argumenter vi brukere måtte ha for at programmer.no skal leve kommer aldri hardware.no til å forandre på dette i nærmeste framtid, det ville jo være å innrømme et nederlag, og det har vel ikke hw.no's rykte noe godt av... Så da får jeg vel rett og slett lage et forslag. Jeg vil ha, følgende: Mulighet til å velge på fremsiden hvilket skin man vil ha. Man kan da velge mellom overklokking, programmering og hardware.no, hardware.no vil da være satt som standard selvfølgelig. Jeg likte nemlig designet på programmering.no veldig godt, og jeg likte å ikke måtte scrolle meg nedover for å finne hver bidige programmerinsnyhet eller programvarenyhet, det er dette jeg må gjøre nå. Jeg vet man kan sortere etter type artikler på hardware.no, men det blir ikke det samme, det blir for tungvint, i tillegg får man ikke da designet fra programmer.no som jeg likte så godt. Hvis dere vil se et eksempel på hva jeg ser for meg ved hjelp av et bilde kan dere spørre om det og jeg skal se hva jeg kan få ordnet. Riktignok kommer vel ikke dette forslaget til å bli lest og om det gjør det og attpåtil får positiv respons fra de ansvarlige bak hardware.no kommer det ikke til å bli gjort noe med. Sannsynigvis vil forslaget få et nei siden det enten blir for vanskelig å importere, eller de har "viktigere" ting å ta seg. (Jeg har enda ikke fått vite hva disse andre "viktige" tingene er...) 6138086[/snapback] Du har en veldig god ide da! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Du har en veldig god ide da! 6142206[/snapback] ...Så hvorfor har man da ikke fått noe svar fra de høyere makter? *sukk* Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Kvalifiserer eg som ei "høgare makt"? Vi har planer om å få ei ny framside på Hardware.no (og kanskje eit heilt nytt design?), men korleis den blir er enno ikkje bestemt. Det er difor gode muligheitar for å få på plass noko á la det du snakkar om, eg har faktisk allereie tenkt på det. Om du har nokre gode forslag til korleis du kan sjå for deg at framsida vil sjå ut, så foreslår eg at du sender dei til enten meg eller Håvard Røste pr. PM eller e-post. Det treng ikkje vere designmessig fint, det me ser etter er gode måter å legge opp sjølve innholdet på. Eit av måla me arbeider etter er å få plass til fleire artiklar utan å måtte scrolle, men det er lite aktuelt å flytte annonsar spesielt mykje. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Først må jeg bare beklage over min kanskje litt frekke tone til dere i går, dere gjør helt sikkert det beste dere kan og dere har et liv dere også etc. Men er det rart i at jeg kan bli litt irritert når dere innimellom er totalt usynlige? Og for all del: du kvalifiserer som en "høyere makt" . Fint at dere (eller hvertfall du) ser på forslaget mitt med positive øyne, og jeg håper virkerlig det blir noe av... For da kunne man rett og slett bare valgt mellom de forskjellige designene, og valgte man da Programmer -designet fikk man opp designet som var på programmer.no og kun programmer -nyheter listet opp. Skulle gjerne sendt et forslag og kan godt hende jeg kan klare å mekke det, men er ikke så flink på dette med design selv, jeg klarer fint å komme med forslag til utbedringer av et design, men jeg klarer ikke å komme med noe totalt nytt. Planen om at vi skal slippe å scrolle er god, siden dere er avhengige av annonser er vel det også helt greit. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 kun 1 eneste forandring jeg vil ha! (alt annet spiller liten rolle!) jeg vil at siden tilpasser\bruker hele bredden på skjermen uansett oppløsning. slik som avforum, xtremesystems forum med fler. tungvindt når siden er på en låst oppløsning(1024x768). jeg bruker 1280x960 og på damas 1680x1050 er det jo helt extremt! nå vet jeg jo att flertallet er på en låst bredde, men det er da ikke umulig og å få til? andre har det jo ikke sånn! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Derfor bruker jeg ikke de andre forum skinnnene. Låst brede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå