dominus Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hei.. Kjøpte x64 versjonen av XP sammen med en PC jeg nettopp bygde fra en nettleverandør. Denne skulle jeg bruke som en arbeidsstasjon så jeg trengte ikke all verdens maskinvare, men jeg valgte: -MSI nF4 hk -nV6600GT skjermkort -AMD 3700+ cpu -1gb minne og en Maxtor Diamondmax10 disk Men gud hjelpe som det suger. Driverene til HK lastet jeg ned fra MSI og de funker tilsynelatende perfekt. Skjermkortet derimot får jeg ikke ordentlig innstallert, fordi XFX driverene kjenner ikke igjen skjermkortet. Det gjør heller ikke driverene fra nVidia.. i 3dmark 06 får jeg 430 poeng mens jeg får nesten 1600 med x32 versjonen av xp.. Og det største problemet.. multitasking er umulig. ved den miste antydning til multitasking rasler disken frenetisk i 20-30 sekunder. og jeg skjønner ikke en dritt.. (unnskyld uttrykket) noen med lignende problemer? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hadde det litt slikt i begynnelsen med den laggen ved flere programmer, men forsvant etter en defrag med O&O. Nå funker alt kjappere og bedre enn x86. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Prøv andre skjermkortdrivere for 64bits Windows. Det fungérer fint her i huset (med annet skjermkort). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå