Gunfreak Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 spillet dumpa ned i post kassa fra play i går(den kom seg gjennom tollen uten at jeg måtte bestale moms) men spillet er litt slitsomt, finden er noen gang overaskende nøyaktige og har en sjete sans og kan se deg med selv om de har ryggen til deg og er 200 meter nedi gata, de ser deg og snur seg med perfekte skudd med en gang. Tanks er bare møkk å møte og ødlegger gameplayet, spillet blir også mye bedre hvis man ikke tenker på det som en Ghost Recon spill men bare et ukjent ubisoft spill. at man fjærner de rutene rundt finden gjør det også litt bedre. den største og mes irriterende bugen jeg har funnet er at noe ganger kommer det en stor lysende "ruter" forann sikte ditt. som gjør det umulig å skikte på noen ting og den går ikke bort før du er ferdig med brettet, den er der selv om du går ut og loader igjen. noen andre som har fått denne bugen Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 "Rute-buggen" har jeg ikke sett noe til. Tanks irriterer meg grenseløst. Lagsmedlemmer har også et instinkt som sier "Ta dekning slik at tanksen kan drepe deg" og "ikke spring vekk fra tanksen, selv om teamleder gir deg ordre om det" :/ Men tar man vekk de auto-target-rutene og ikke tenker ghost recon, er det bra da Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Har ikke opplevd noe til de buggene du lister opp her. Og tanks er moro. Jeg velger anti-tank våpen så ofte jeg kan, så bruker jeg 9mm og tactical map til å flanke. Spiller forøvrig på XBOX 360. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 ok den "ruter" bugen kommer bare når man slår av de "firkantene" rundt fienden så jeg måtte slå de på igjen Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Stikkordet i spillet er taktikk. Utnytt laget ditt. Bruk dem gjerne til å flanke eller å gå inn som distrasjon imens du plukker ned skyttere fra en sideposisjon. Ikke gå sniper om du liker å være skytteren, du går tom for kuler fortere en svint Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 En annen ting som jeg bomma på de første rundene var team tactics. Hvis du løper rundt med gutta på follow hele tida ender du opp som dau fint mange ganger. Bruk cower og supression fire ofte, og spre folka dine ut på begge sidene av gata. Altid beveg deg slik at du har noen som dekker deg. Den eneste buggen jeg har hatt med GRAW var at lyden noen ganger klikka. Var ett brett der team matesa sa "reloading" ca hvert 3je sekund. Gikk meg kraftig på nervene. Tanks har jeg faktisk ikke hatt så mange problemer med. Eneste er at jeg måtte loade et par ganger når jeg skulle forsvare VIP 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå