Gå til innhold

Prisantydning for brukt 7800 GT?

Anbefalte innlegg

Har ett XFX 7800 GT kort som jeg skal selge, men er litt usikker på prisnivået jeg brute legge meg på. Vil jo selvfølgelig ha så mye som mulig :D.

Kortet er overklokket fra XFX sin side. Og jeg har påmontert Arctic Cooling sin kjøleløsning. Har brukt kortet i ca 10 måneder, og denne kjøleren i ca 7. Har aldri att noe antydning til problemer med det.

Alt som fulgte med kortet, følger med ved salg, inkludert 3 spill.

EDIT: Kortet er solgt, fikk 1400,- for det. Tok det da jeg slapp maset med posten osv.

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ett XFX 7800 GT kort som jeg skal selge, men er litt usikker på prisnivået jeg brute legge meg på. Vil jo selvfølgelig ha så mye som mulig  :D.

Kortet er overklokket fra XFX sin side. Og jeg har påmontert Arctic Cooling sin kjøleløsning. Har brukt kortet i ca 10 måneder, og denne kjøleren i ca 7. Har aldri att noe antydning til problemer med det.

Alt som fulgte med kortet, følger med ved salg, inkludert 3 spill.

6135177[/snapback]

God fredagskveld!

Du legger sammen nåtidens priser( tror kortet ligger på 2300,-(se prisguid) + kjøleren på sikkert 250,-) så tar du å regner ut 60 % av det.

Brukte ting er verdt 60 & ny pris sånn ca, avhening av alder, tilbehør osv:)

Lenke til kommentar
Hmm..ca. hvor mye vil du ha for det? ca. 1300,-?

6138680[/snapback]

Hvis dette var ment som å spørre om å kjøpe det, må du nok ta det over pm.

Direkte kjøp/salg over forumet er ikke lov.(Om du kan gjøre det over pm vet jeg ikke, men har ikke vært et problem før.)

Lenke til kommentar
Hmm..ca. hvor mye vil du ha for det? ca. 1300,-?

6138680[/snapback]

Hvis dette var ment som å spørre om å kjøpe det, må du nok ta det over pm.

Direkte kjøp/salg over forumet er ikke lov.(Om du kan gjøre det over pm vet jeg ikke, men har ikke vært et problem før.)

6139165[/snapback]

Nei jeg bare lurte jeg.. ;)

Lenke til kommentar

Man får etterfølgeren geforce 7900GT helt ned til 2375kr nå og dette er et betydelig bedre kort, helt nye med ikke påbegynt garantitid/reklamasjonstid.

Jeg vil si at NYE 7800GT har en lavere verdi enn dette. Ca 1900kr. Bruktprisen på kortet bør nok ned under 75% av dette for å være rimelig. Altså vil jeg tippe du kan få opp mot 1500kr for det. Jeg regner med at dette er under 50% av det du kjøpte kortet for en gang i tida. Jeg ser to potensielle kjøpegrupper:

1. De som har 7800GT fra før og ønsker å oppgradere til SLI

2. De som vurderer å bruke ca 1500kr på nytt 7600GT. 7800GT vil selvsagt gi vesentlig bedre ytelse enn et 7600GT.

Lenke til kommentar
Man får etterfølgeren geforce 7900GT helt ned til 2375kr nå og dette er et betydelig bedre kort, helt nye med ikke påbegynt garantitid/reklamasjonstid.

Jeg vil si at NYE 7800GT har en lavere verdi enn dette. Ca 1900kr. Bruktprisen på kortet bør nok ned under 75% av dette for å være rimelig. Altså vil jeg tippe du kan få opp mot 1500kr for det. Jeg regner med at dette er under 50% av det du kjøpte kortet for en gang i tida. Jeg ser to potensielle kjøpegrupper:

1. De som har 7800GT fra før og ønsker å oppgradere til SLI

2. De som vurderer å bruke ca 1500kr på nytt 7600GT. 7800GT vil selvsagt gi vesentlig bedre ytelse enn et 7600GT.

6140678[/snapback]

Akuratt som eg skulle sagt det sjølv :p

Lenke til kommentar

Har solgt kortet nå. Det ble 1400,- for det. Hadde håpet på litt mer, fikk ett par bud på 1500,- nå på kvelden, men solgt er solgt. Jeg slapp også maset med å sende det med posten, så den hundringesen i mellom gjør opp for det.

Kjøpte kortet for 2595,- i fjor, så tapet er ikke så for ferdelig. Hadde jeg ventet lenger så ville det vært enda mere.

Lenke til kommentar
Har solgt kortet nå. Det ble 1400,- for det. Hadde håpet på litt mer, fikk ett par bud på 1500,- nå på kvelden, men solgt er solgt. Jeg slapp også maset med å sende det med posten, så den hundringesen i mellom gjør opp for det.

Kjøpte kortet for 2595,- i fjor, så tapet er ikke så for ferdelig. Hadde jeg ventet lenger så ville det vært enda mere.

6142221[/snapback]

Faen..da blir det 7600GT da..:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...