PC^2020 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg kan ikke gå forover/bakover og strafe samtidig, feks trykke på W og D. Da står jeg helt stille. Det fungerer fint alle andre spill en CS, noen som veit mere om dette? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 kanskje at tastaturet ikke tåler at du trykker på mere en 3 knapper samtidlig? Er i allefall slik til meg Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 sånn der er det hos meg også! ekstremt irriterende! jeg kan feks ikke gå fremover og trykke q samtidig (for å bytte våpen) jeg må slippe "w" først også trykke på q...hadde vært fint om dette bare var en instilling man kan endre på! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Brudd på tre-ords-regelen fiks det før du får advarsel fra en moderator Endret 20. mai 2006 av complexity Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Brudd på tre-ords-regelen fiks det før du får advarsel fra en modernator 6136904[/snapback] Wannabe moderator kor? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Du må ha et USB keyboard om du vil trykke ned mer en 3 taster samtidig.. PS2 keyboards er har sinn grense der Complexity: pass på deg selv, så går alt bra. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Du må ha et USB keyboard om du vil trykke ned mer en 3 taster samtidig.. PS2 keyboards er har sinn grense der Complexity: pass på deg selv, så går alt bra. 6137521[/snapback] Jeg har sånn PS2 , og usb på tastaturet, nå står den i PS2(uvist hvorfor) men hvis jeg setter den i usb porten kan jeg trykke inn flere taster da? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Ja - herregud, les da... Du må ha et USB keyboard om du vil trykke ned mer en 3 taster samtidig.. Du kan ikke ha et usb-tastatur i en ps2-port kan du? Nei. Lenke til kommentar
Exici Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg kan trykke på flere enn 3 knapper samtidig, selvom jeg bare har et dritt tastatur som jeg putter i "tastaturinngangen" Exici Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 øh. jeg har ikke usb keyboard. kan fint trykke på flere taster samtidig. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Brudd på tre-ords-regelen fiks det før du får advarsel fra en modernator 6136904[/snapback] Wannabe moderator kor? 6137501[/snapback] sorry da, dessuten skrives det hvor på bokmål btw: kan trykke mye mere enn 3 taster om gangen på mitt logitec tastatur som kosta 20,- med ps2, og med mitt trådløse microsoft tastatur gikk det også, men det var usb, har også noen det ikke går på, så det kommer nokk helt ann på hvilket tastatur det er eventuelt hvilket hovedkort Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) sorry da, dessuten skrives det hvor på bokmål btw: kan trykke mye mere enn 3 taster om gangen på mitt logitec tastatur som kosta 20,- med ps2, og med mitt trådløse microsoft tastatur gikk det også, men det var usb, har også noen det ikke går på, så det kommer nokk helt ann på hvilket tastatur det er eventuelt hvilket hovedkort 6139313[/snapback] Er det ikke lov til å skrive nynorsk her nei? Jeg kan du skrive "hvor" på hvilken som helst måte jeg vil. Kunne gjerne ha skrevet "where" også. Ikke vet jeg med ps2/usb, snakket bare ut fra ThaAndres innlegg. Endret 20. mai 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Ja - herregud, les da... Du må ha et USB keyboard om du vil trykke ned mer en 3 taster samtidig.. Du kan ikke ha et usb-tastatur i en ps2-port kan du? Nei. 6139268[/snapback] Har da sånn ting så jeg kan stappe den i PS2 porten da Dobbelpost på psilocybe og ja Endret 20. mai 2006 av snaxxor Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 sorry da, dessuten skrives det hvor på bokmål btw: kan trykke mye mere enn 3 taster om gangen på mitt logitec tastatur som kosta 20,- med ps2, og med mitt trådløse microsoft tastatur gikk det også, men det var usb, har også noen det ikke går på, så det kommer nokk helt ann på hvilket tastatur det er eventuelt hvilket hovedkort 6139313[/snapback] Er det ikke lov til å skrive nynorsk her nei? Jeg kan du skrive "hvor" på hvilken som helst måte jeg vil. Kunne gjerne ha skrevet "where" også. Ikke vet jeg med ps2/usb, snakket bare ut fra ThaAndres innlegg. 6139362[/snapback] daim.. stemmer det.. kor er vel nynorsk når jeg hører kor så tenker jeg på vår dialekt, ettersom vi sier kor her oppe i nordnorge Lenke til kommentar
nree Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Merkelig, jeg har KeyTronic tastatur fra komplett, bruker PS2 inngangen men kan likevell trykke inn 5 taster omgangen vist jeg vil!? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hmm, da må det nesten være selve tastaturet som bestemmer. Her hos pappa har vi ps2-tastatur, der man bare kan trykke inn tre taster om gangen. Når jeg tenker meg om har jeg også ps2-tastatur hjemme, men der kan jeg trykke inn så mange jeg vil, eller noe. Hmm. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Har hvertfall vært slik begrensning på de tastaturene jeg har brukt. Men det er vel sikkert litt forskjellig fra tastatur til tastatur, som NG tok opp. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg fikk samme problem etter 5månders gaming med samme tastatur, spurte her, men var ingen hjelp å få. Prøvde ALT, jeg formaterte alle partisjoner, la inn XP på nytt, men forsatt funket det ikke. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 tok tastaturet i usb porten nå, kan trykke inn flere en 3 knapper nå, men noen ganger så begynner jeg plutselig og gå til høyre eller venster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg