Gå til innhold

Tastaturproblem, C S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sånn der er det hos meg også!

ekstremt irriterende!

jeg kan feks ikke gå fremover og trykke q samtidig (for å bytte våpen)

jeg må slippe "w" først også trykke på q...hadde vært fint om dette bare var en instilling man kan endre på!

Lenke til kommentar
Du må ha et USB keyboard om du vil trykke ned mer en 3 taster samtidig..

PS2 keyboards er har sinn grense der :)

Complexity: pass på deg selv, så går alt bra.

6137521[/snapback]

Jeg har sånn PS2 , og usb på tastaturet, nå står den i PS2(uvist hvorfor) men hvis jeg setter den i usb porten kan jeg trykke inn flere taster da? :)

Lenke til kommentar
Brudd på tre-ords-regelen

fiks det før du får advarsel fra en modernator

6136904[/snapback]

Wannabe moderator kor? :whistle:

6137501[/snapback]

sorry da, dessuten skrives det hvor på bokmål :)

btw: kan trykke mye mere enn 3 taster om gangen på mitt logitec tastatur som kosta 20,- med ps2, og med mitt trådløse microsoft tastatur gikk det også, men det var usb, har også noen det ikke går på, så det kommer nokk helt ann på hvilket tastatur det er eventuelt hvilket hovedkort

Lenke til kommentar

btw: kan trykke mye mere enn 3 taster om gangen på mitt logitec tastatur som kosta 20,- med ps2, og med mitt trådløse microsoft tastatur gikk det også, men det var usb, har også noen det ikke går på, så det kommer nokk helt ann på hvilket tastatur det er eventuelt hvilket hovedkort

6139313[/snapback]

Er det ikke lov til å skrive nynorsk her nei?

Jeg kan du skrive "hvor" på hvilken som helst måte jeg vil.

Kunne gjerne ha skrevet "where" også. :)

Ikke vet jeg med ps2/usb, snakket bare ut fra ThaAndres innlegg.

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Ja - herregud, les da...

Du må ha et USB keyboard om du vil trykke ned mer en 3 taster samtidig..

Du kan ikke ha et usb-tastatur i en ps2-port kan du? Nei.

6139268[/snapback]

Har da sånn ting så jeg kan stappe den i PS2 porten da

Dobbelpost på psilocybe og ja :wee:

Endret av snaxxor
Lenke til kommentar

6139313[/snapback]

Er det ikke lov til å skrive nynorsk her nei?

Jeg kan du skrive "hvor" på hvilken som helst måte jeg vil.

Kunne gjerne ha skrevet "where" også. :)

Ikke vet jeg med ps2/usb, snakket bare ut fra ThaAndres innlegg.

6139362[/snapback]

daim.. stemmer det.. kor er vel nynorsk :hmm: når jeg hører kor så tenker jeg på vår dialekt, ettersom vi sier kor her oppe i nordnorge ;)

Lenke til kommentar

Hmm, da må det nesten være selve tastaturet som bestemmer.

Her hos pappa har vi ps2-tastatur, der man bare kan trykke inn tre taster om gangen. Når jeg tenker meg om har jeg også ps2-tastatur hjemme, men der kan jeg trykke inn så mange jeg vil, eller noe.

Hmm.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...