nikk0 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Helvete! Var på vei hjem fra jobb idag, skulle til å kaste meg ut på e39. Akkuratt i et jeg hoppet på gassen og slapp clutchen, røk drivakselen. Dermed ble jeg (heldigvis) stående i midtrabatten på e39. Ringte Falken, og kom meg hjem. Så nå trenger jeg en drivaksel til min Nissan Primera 2.0 LX P10. Sjekket bildeler.net .. De hadde.. til en 94' modell, men det går vel? Er bildeler.net til å stole på, noen som har handlet der? Endret 21. mai 2006 av nikk0 Lenke til kommentar
trra Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Sett på www.bruktbildeler.com ? Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Har nå søk en del rundt på alt tenkelig her i norge.. Men eneste jeg finner er fra bilen som er 90-92 mod, eller som har godt langt over 300.000 km ... Så nå har jeg vendt hodet over fjorden (Danmark altså). Da jeg bor i kr.sand er det kun 2 timer på ferje ned for å plukke deler. Men eneste jeg finner er Vestbjerg Autogenbrug.. Har ikke danskene en form for gulesider? Eller har noen noen konkrete tips? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Sjekket sider som f.eks www.krogslund.no www.veng.no www.mekonomen.no Det blir i så tilfelle nytt, men så mye kan det da vel ikke koste? Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Har nå vært å godsnakket med de på sørlandets bilsenter, og fikk akselen ferdig påmontert for 3.500,- Synes ikke det da akselen egentlig har en veil. pris på 2.800 + mva Blir byttet kommende onsdag. *glede seg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå