Broseen Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg har et JVC GR-D270E kamera. Når jeg lader batteriet fullt opp og lar kameraet ligge i et par uker, så er batteriet tomt når jeg skrur det på (5 min gjenstår, i motsetning til ca 60 min rett etter lading) Er dette normalt? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Litt rart at det skal være så tomt. Kameraet bruker litt strøm fra batteriet til å holde på instillinger og holde liv i klokken, men skal ikke bruke merkbart mye. De fleste kamera produsenter anbefaler jo at du kobler fra batteriet hvis du skal la kamerat ligge en stund. Jeg ville gjort det hvis jeg var deg. Er kameraet derimot helt nytt og du er sikker på at du ikke har glemt det i avspillingsmodus eller noe slik at batteriet har blitt tappet så ville jeg returnert det. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Er 2 uker en stund da? Det er ikke helt nytt, 9 mnd gammel. Men nesten ikke brukt. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hvis jeg vet at jeg ikke skal bruke kameraet på en uke så tar jeg det av. Du burde kanskje levert det inn på reparasjon, men jeg vet ikke helt. Er du sikker på at det ikke er brukerfeil? Sjekk manualen, og søk på nett etter like feil. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg har søkt etter samme feil, men finner ikke noe. Men jeg kan prøve å ta av batteriet og se hvordan det står til etter en uke eller to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå