Sharky_13 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg har nettop fått meg ny pc, ferdigbygd fra komplett. Pcen fungerer strålende og går som et olja lyn. Men jeg kan ikke få mikrofonen til å fungere på pcen, har testet den på andre pcer og der funker den. Mikrofonen er av typen som er på Steel Sound 5h headseat. Jeg klarer heller ikke å få til det lokale nettverket som er innebygd i hovedkortet Lydkort har jeg ikke, men bruker det som er innebygd i hovedkortet. Hovedkortet er et MSI K8N SLI-FI . Setter pris på om noen som har erfaringer el. hjelper til Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Kobler du til mikrofonen bak, dvs rett i hovedkort? Eller plugger du den i kabinettet foran? Lenke til kommentar
Sharky_13 Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Har prøvd begge deler, uten hell Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Er drivere til hovedkortet installert? Sjekk i Device Manager (Enhetsbehandling) om det er noen gule spørsmålstegn. Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Gå inn i bios og sjekk at disse enhetene er "enabled", og ikke "disabled"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå