VolcomStone Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hei ! Hvorfor ikke kjøpe trådløs mus til f.eks CS spilling ? Jeg sitter på Logitech MX1000 og er veldig fornøyd med den ! MVH Erlend Lenke til kommentar
mastatekno Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 har faktisk mx 1000 på en av pcene mine og det funker helt FET:-) og icemat også... men eneste ulempen er at når man er tom for batt så er man tom:-) men den varer syk lenge den musen før den må lades. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Jeg kjører en kombinasjon av Logitech G5 og Func Surface. Veldig fornøyd med denne kombinasjonen og vil ikke skifte med det første. Vektsystemet i G5 gjør at du kan endre vekta på musa etter ditt eget ønske. Mener jeg er et godt valg EDIT: Ang. MX 1000 sitter på en RF versjon og en BT versjon av denne. Og om du skal gå for denne så kjør BT versjonen. Vet ikke om den selges løst, men den er uansett bedre enn RF versjonen. For RF versjonen den kalibrerer hver gang du løfter opp musa. Så om du bruker lav sens og sentrerer musa på musematta ofte så styr unna MX1000 i RF versjon. Endret 21. mai 2006 av CaZpeR Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Dette blir sikkert som å banne en viss plass, men jeg kjøpte to nye mus i løpet av uka. Den ene ble jeg svært missfornøyd med (Snappy2Mouse SL-6141-SBE optisk med ledning) fordi den var veldig upresis og ubehagelig, mens den andre jeg kjøpte, Trust MI-6200 Laser Combo, overrasket tilsvarende mye i positiv retning. Knall presis på alle underlagene* jeg har testet, meget ergonomisk for voksne hender, lekker design, meget behagelig overflatemateriale osv. Til alt overmål kostet den bare 125 kroner på PSdata. Nå er det vel sikkert noen som rynker på nesen når de hører merket og prisen. Men tro meg, dette er en knall mus uten at den er så overpriset som Logitech og Microsoft sine. * Edit: Jeg har ikke testet den på glass/speil ennå. Men kommer du til å bruke den på slike underlag? 6145457[/snapback] logitech får u mus fra 99-130kr med 800dpi mange varianter kun gamer versjonene som koster fra 300kr opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå