Gå til innhold

Radeon X800XT PE vs. Gainward 6800Ultra GS

Anbefalte innlegg

Som topicen sier så står kampen mellom Radeon X800XT PE og et Gainward 6800Ultra GS PCI-E kort.

Begge kortene har 16 pipes, men hvem av dem er best?

Kom gjerne med hvorfor du kommer med det svaret eller annen info du mener er viktig å vite om de kortene :)

Endret av _tHokA_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sitter her med et 6800kort jeg prøvde å selge, ville gå over til ATi. Kanskje gå over til X1800XT, men så var det noen som spurte om vi skulle bytte. Jeg får X800XT PE kort, og han får mitt 6800Ultra kort

Men jeg har jo å lyst til å selge det å kjøpe meg X1800XT :love:

Endret av _tHokA_
Lenke til kommentar

Å bytte de kortene vil ikke gi noe særlig forskjell for noen av dere. Hvorfor vil du ha ATI? I så fall selg det og kjøp deg et x18/9xx så du faktisk merker forskjell ;)

Regner med at du får rundt 1000 +/- for kortet.

Endret av fflex
Lenke til kommentar

Ville i alle fall ikke byttet. 6800U er overlegen i 3D bildekvalitet. X800 Xt er simpel bildekvalitet på i forhold. Se om du får solgt det. 1200-1400 kr burde være mulig. Tror ikke jeg ville håpet på mer enn det

Lenke til kommentar
Ville i alle fall ikke byttet. 6800U er overlegen i 3D bildekvalitet. X800 Xt er simpel bildekvalitet på i forhold. Se om du får solgt det. 1200-1400 kr burde være mulig. Tror ikke jeg ville håpet på mer enn det

6140138[/snapback]

nei, jeh prøve på 1300kr med 2spill og program.. ingen bud enda på bruktmarked

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...