SOGM Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hei, Jeg har en 3 år gammel pc med Epox hovedkort. Problemet kom etter at jeg byttet til sata harddisker. Hovedkortet finner diskene, men når windows skal starte opp, rebooter den seg midt under loadingen. (jeg innstalerte windows gjennon en annen pc) Er det hovedkortet er som suger eller er det noe jeg kan gjøre? De billigste løsningene er i dette tilfellet de beste Jeg har wd disker og epox 8K9A7I hovedkort Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 ... (jeg innstalerte windows gjennon en annen pc) ... 6134236[/snapback] Forstår jeg deg rett så har du installert Windows på en annen PC? Da kan du ikke forvente at det skal fungere. En Windows installasjon kan ikke flyttes sånn uten videre. Dette kan fikses med en Repair Install. http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servic...s/xp/Repair.htm Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Du er jo nødt for å installere windows på den maskinen du skal bruke den på. Ellers blir jo en masse instillinger og drivere helt feil. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Du bør ikke innstallére Windows på en annen pc. Jeg har prøvd noe slikt, og Windows ble ubrukelig. Start opp pcen med Windows-innstallasjonen og SATA-drivere. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
SOGM Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Det som er problemet er at maskinen ikke finner diskene når jeg putter inn windows cden. Jeg har skjønt såppas at man må starte opp med Sata drivere eller noe, men jeg aner ikke hvordan dette gjøres. Vet noen om en fin guide eller lignende som forklarer dette? Mvh Simen Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Forumet har en kategori for Lagringsmedier, og der finner du en SATA guide. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=204514 Lenke til kommentar
SOGM Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Tusen takk for hjelp Mvh Simen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå