d'espresso Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Okey.. Jeg har igjen 200 MS Points etter litt shopping på marketplace, så det jeg lurer på er..: Finnes Wizards Tower mod'en på Live!? Synes at denne mod'en er den mest spennede, så.. //Haakon EDIT: Bæsja litt på leggen Endret 19. mai 2006 av Naked Snake Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Vist du mener Wizard's tower, så ja den finnest på Xbox, men jeg tror du må bo i UK eller US for å laste den ned, dette kan kanskje noen andre bekrefte. Lenke til kommentar
exs Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 stemmer det.. opprett konto i uk så kan du få den Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Man kjøper ikke mods, blder og annet med gamerpoints! MS points heter det Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Takker for svar.. Synes MS/2K Games burde få den ut i andre deler i Europa også.. For jeg gidder ikke miste scoren min for den.. Eller, jeg kan vel ha to gamertags? Da kan jeg jo bare laste ned mod'en med den ene, og bruke den med den andre...?? teorier FTW! Endret 19. mai 2006 av Naked Snake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå