Cacophobia Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Etter at jeg kom på et lan så merket jeg at det va noe gale med musen. Jeg kan ikke flytte på mapper/vinduer og av og til så dobbelklikker den av seg selv Det er ganske plagsomt Noen som har forslag? Lenke til kommentar
negative_creep Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 evt. er musen ødelagt.. Lenke til kommentar
Cacophobia Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 evt. er musen ødelagt.. 6139780[/snapback] Det håper jeg inderlg ikke Jeg kan ikke leve uten mx518 Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Høres ut som ett "windows" problem, har du mulighet til å teste musen på en annen maskin enn den du bruker til vanlig for å sjekke om den fungerer på samme måte der. `?? Hvis den gjør det, så er det bare å innse at du må returnere den for å få tilsendt en ny mus. Desverre... Lenke til kommentar
Cacophobia Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Høres ut som ett "windows" problem, har du mulighet til å teste musen på en annen maskin enn den du bruker til vanlig for å sjekke om den fungerer på samme måte der. `?? Hvis den gjør det, så er det bare å innse at du må returnere den for å få tilsendt en ny mus. Desverre... 6146166[/snapback] Jeg testet vennen min sin mx518 på PCen min og da virket det helt fint. Så det er vel musen som er ødelagt Hvor lang garanti er det på mx518? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 3-5år (er ikke helt sikker) Men, noe i den duren, bare å ta kontakt med webshop, så får du sikkert hjelp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå