Aes456 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Skal jeg ha nettingen i eller ha den uten? Hva synes dere ser best ut? Endret 19. mai 2006 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Med netting, uten tvil! Med et par LEDer (Lazerbeam fra Sunbeam f.eks.) bak nettingen ville det nok sett bra ut. Tøff mod BTW! Aopen kabinett eller noe i den duren? Lakkinga dog. var ikke super, men du har ihvertfall dratt kabinettet ut i fra dens kjedelige, misfargede skall! Lenke til kommentar
gotark Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Definnitivt best med nettingen ja. Lenke til kommentar
Chb Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Med netting var best! Ingen tvil i det! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Netting!............. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Med netting, uten tvil! Med et par LEDer (Lazerbeam fra Sunbeam f.eks.) bak nettingen ville det nok sett bra ut. Tøff mod BTW! Aopen kabinett eller noe i den duren? Lakkinga dog. var ikke super, men du har ihvertfall dratt kabinettet ut i fra dens kjedelige, misfargede skall! 6134294[/snapback] Ja det første bildet er det ganske dårlig lakkert. Det andre (uten netting) er etter jeg lakkerte det på ny. Gammelt Aopen ja Endret 19. mai 2006 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 La merke til nå faktisk! En klar forbedring.. Men om du ikke er fornøyd så les lakkeringsguiden, den er ganske informativ både teoretisk og praktisk. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Blei bedre med netting ja, altid likt det jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå