Torjus Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hei, begynner å bli ganske lei av musikken min nå. Lenge siden jeg har hørt på noe nytt. Det jeg har hørt på i det siste: Franz Ferdinand Red Hot Chili Peppers Tool Arctic Monkeys Audioslave Ja... det er de jeg har hørt mest på. Noen som kan blande disse og finne ny musikk til meg? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 bloodhound gang kanskje?? vet ikke helt prøv å hør på dem Lenke til kommentar
intheass Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Hvordan kan du bli lei RHCP? Uansett: - The Strokes - Foo Fighters - Rage Against the Machine - Incubus Endret 19. mai 2006 av intheass Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jethro Tull, mye fint. f.eks albumet songs from the wood... obs, noe av det er virkelig avansert... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 prøv dette: Novembre Katatonia Wolfmother Mastodon Caliban Tips: helst hold deg unna Rammstein Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Populært hos denne karen for tiden Jamiriquai! Spesiellt: "Seven days in sunny june" Dave Matthews Band! Spessielt: " Lie in our graves" Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 prøv dette: Novembre Katatonia Wolfmother Mastodon Caliban Tips: helst hold deg unna Rammstein 6134024[/snapback] Og hvorfor er Taliban så enormt mye bedre enn Rammstein? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 AC/DC Musikk du aldri blir lei av Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 prøv dette: Novembre Anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 AC/DC Musikk du aldri blir lei av 6134043[/snapback] Musikk er subjektivt. Jeg gikk lei AC/DC etter tre sanger. Prøv: Death Cab For Cutie Feeder Filter Kent lostprophets Queens Of The Sone Age Radiohead Stonegard The Mars Volta Og hvis du tør: Opeth Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 prøv dette: Novembre Katatonia Wolfmother Mastodon Caliban Tips: helst hold deg unna Rammstein 6134024[/snapback] Og hvorfor er Taliban så enormt mye bedre enn Rammstein? 6134042[/snapback] What taliban? Caliban har spiller en helt annen stil enn Rammstein Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Radiohead, System of a Down.. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 prøv dette: Novembre Katatonia Wolfmother Mastodon Caliban Tips: helst hold deg unna Rammstein 6134024[/snapback] Og hvorfor er Taliban så enormt mye bedre enn Rammstein? 6134042[/snapback] What taliban? Caliban har spiller en helt annen stil enn Rammstein 6134137[/snapback] Å, leseleif fra min side Men Rammstein er bra, og Caliban er sikkert også bra. Og når han spør om bra musikk, kan man vel anbefale begge? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Dra frem gamle schlægers fra: Deep Purple, ACDC, TNT, Stage Dolls, Eagles, Scorpions, Mr. Mister, Queen, The Boomtown Rats, Pink Floyd, Level 42, Foreigner, LAVA, Steppenwolf, CCR, Supertramp...... osv Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Muse. Er også svært gode live. Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Dra frem gamle schlægers fra: Deep Purple, ACDC, TNT, Stage Dolls, Eagles, Scorpions, Mr. Mister, Queen, The Boomtown Rats, Pink Floyd, Level 42, Foreigner, LAVA, Steppenwolf, CCR, Supertramp...... osv 6134250[/snapback] Enig spesielt mht til Pink Floyd, ta deg dukkert i albumene og hør på gjennomført bra låter. Da vil du finne frem til den "gammle" musikken din og lære et eller annet. Edit: Annbefaler deg Wolfmother sitt album, det er interessant Endret 19. mai 2006 av Vetlite Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Hvilken musikk ligner på crossfade? Crossfade er sykt bra, synes jeg Glemte å nevne dem. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Kommer sikkert til å gjenta noen av anbefalingene, men det gjør dem vel bare sterkere? Queens of the Stone Age - Utrolig bra musikk, ligner kanskje ikke på det du har nevnt, men jeg hører på mye av det samme som deg, og elsker dem! Beste sanger: "Auto Pilot", "Gonna Leave You", "You Think I Ain't Worth a Dollar but I Feel Like a Millionaire" og "No One Knows". (Egentlig nevner jeg bare noen av de jeg liker her) Soundgarden - Tidligere bandet til Chris Cornell fra Audioslave, min favoritt av Grunge-bandene. Mer "grumsete" enn Audioslave, men etter min mening like bra, om ikke bedre. Plata Superunkown er min favoritt. Spesielt "The Day I Tried to Live" og "Black Hole Sun". Rage Against the Machine - Du har sikkert hørt om dem, andre del av Audioslave. Rap-vokal, uten at det gjør noe, kommer kanskje litt an på om du er enig politisk, men energien deres kan man ikke klage på. Hør "Know Your Enemy", (som forøvrig har Maynard fra Tool som gjestevokalist) "Killing in the Name of" og "No Shelter". Forøvrig er debutplata "Rage Against the Machine" min favoritt. Foo Fighters - Rolig rock med Dave Grohl fra Nirvana som vokalist, du kan høre "Best of You" og "Resolve" først, vet ikke helt om det er favoritter, men de er catchy og gir vel et inntrykk av hvordan resten av musikken er. A Perfect Circle - Det andre bandet til Maynard fra Tool, har litt til felles med dem, men er litt lettere å få fatt på. Hør "Judith", "Blue" og "3 Libras". Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Om du er glad i litt tyngre musikk, så er Opeth definitivt et band du bør ta en titt på. Opeth er heilt fantastisk bra gjennomført Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå