fompa Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) detta er da min arbeidslogg for prosjektet mitt: pc skjerm et er en 17" CRT skjerm som jeg har tatt alt innholdet ut av. så skal jeg sette inn en pc der. HK skal henge oppi "taket" (se bilde) Strømforsyninga skal ligger (se bilde) CD/DVD rom skal jeg lage ett oppheng til, når man trykker på knappa (se bilde) så kommer de ut på siden, man ser de ikke før de kommer ut, skal skjære ut fra skjermen og lime på fronten av CD/DVD rom. HD veit jeg ikke enda, får se hvor det blir best etterhvert. i fronten skal jeg sette inn plexi som jeg skjærer til, så man kan se igjennom, så skal det værra 2 katode/UV rør på 30 cm på innsiden av ramma, som lyser inn i kabinettet. så skal jeg sette ei 120mm vifte helt bak i kassa, som blåser inn luft, så skal det værra ei vifte til som skal suge ut luft men veit ikke helt hvor jeg skal plassere den enda. Da var 1 sponsor i boks, TUSEN TAKK til de! 1 x Laser Cut Fan Grill - Blade 1 x Revoltec - 3.5" Fan Controller - Blå 1 x Sharkoon - Rund HD kabel, 2 komponenter, UV blå lakkert skjerm, ikke 100%. 2 knapper sotte på. HK skal henge som dere ser kommentarer kan gis her Endret 21. juni 2006 av fompa Lenke til kommentar
fompa Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) noen bilder: HK bak. Strøm inni, ledningene skal Sleeve's seinere. Strøm bak, ikke 100% klar enda. Sparkling av høl. Svenskeknapp på plass. Strømforsyning lakkert i svart Kommentarer kan gis her Endret 30. mai 2006 av fompa Lenke til kommentar
fompa Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 bitteliten update: bestilt DVD rom og HD kommer vel om noen få dager. skal i mellomtiden klekke ut en plan for hvordan DVD & HD skal plaseres. tips kan dere skrive her Lenke til kommentar
fompa Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Update: Har mekka ei litt jalla bunnplate til pc'en tok først ei stor treplate, marka opp skremen rundt, sakde ut, pussa ned - vips så passa den. så kom speilet, blei dyrt.har vel brukt 4 eller 5 speil nå... men det gikk sån caa til slutt da, men blei litt misslykka. Brukte treplata til og merke speilet: Så brukte jeg litt epoxylim og limte fast speilet til treplata: Det står og tørker nå, får se litt seinere hvordan det blir. hadde det så travelt så jeg fikk ikke til og ta bilder hele tiden Nå skal jeg fintenke på hvordan DVD skal henge, ligge eller ... ja i kabinettet. skal kansje mekke et stativ på skolen i morgen. Kommentarer her takk Lenke til kommentar
fompa Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) hei igjen alle, her kommer in liten Update til dere! var på posthuset idag og hentet ut noen sponsor saker Ei Revoltec viftestyring, en Fan-grill og en slik en kabel. Bilder: Viftestyring: Grill: Kabel: TUSEN TAKK TIL SHG Endret 17. juni 2006 av fompa Lenke til kommentar
fompa Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Ny Update! Etter denne updaten så skjer det ikke mye på ei stund, jæ skal færra på tur te Italia i en mnd Har mekka litt på viftestyringa og lage hull tel den: Kommentarer her takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå