texaco Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Har ventet på ny hastighet fra NGT siden januar (har Classic med hastigheten 2500/300, den "nye" hastigheten er på 3500/600) Ringte derfor atter engang til kundeservice for å sjekke om sentralen var oppgradert, noe den ikke var og de hadde heller ingen anelse om den ville bli oppgradert/når den ville bli oppgradert. For å være litt ekstra pirkete ringte jeg for å sjekke om jeg kunne få nextphone (noe jeg ikke kunne få tidligere fordi sentralen ikke var bygget ut). Dette kunne jeg vissnok få nå. Sitter derfor igjen med en stort spørsmålsegn over hodet. Gikk litt grundigere til verks og sjekket hva jeg egentlig hadde, jo jeg hadde et surf2000 abbonnement fra Telenor via NGT (huh?). Linjeavstand og kvalitet tilsier at jeg kan få den hastigheten jeg har krav på. Hva skal jeg gjøre for å få den hastigheten jeg betaler for? Skal jeg ringe telenor og be om surf3000 linje? EDIT: Joda her skjer det ting, ringte kunderservice pånytt da jeg skulle spørre om de kunne oppgradere fra surf2000->NGT Classic (har betalt for classic i to år). Da sier salgsavdelingen at det kommer opp en feilmelding på sentralen "ugyldig produkt", dette klarte IKKE kundeservice å finne. Herre. Men selvfølgelig så hadde avdelingen som drev med med slike ting stengt klokken 16, da var klokken 16:37. Får prøve igjen på mandag Jeg har så og si løst problemet ved å grave og pirke og si nøyaktig det kundeservice skal gjøre. Det blir for dumt altså. Endret 19. mai 2006 av texaco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå