Bluesky Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 For 10 minutter siden fikk jeg denne. på wap.eurobate.com finner du alt av underholding til din mobil. Spill, ringelyder, bilder, videoer m.m. Ukens tilbud: Alle polyfoniske ringelyder til 50% Men jeg mener å ha hørt ett sted at reklame via SMS er ulovlig, stemmer dette? Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Du har vel registrert deg på Eurobate og takket ja til akkurat denne typen sms? Gå til eurobate.com og meld deg ut. Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg har ikke meldt meg inn noen steder Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg har ikke meldt meg inn noen steder 6133879[/snapback] Om du er helt sikker på det, så er det skjedd noe galt her ja. Flyttes til Operatører og Tjenester, da det blir med riktig forum og du sannsynligvis vil få bedre tilbakemeldinger der. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Heisan! Jeg fikk nøyaktig samme SMS. Ringte Eurobate og spurte når jeg hadde gitt samtykke til dette og hvor de hadde nummeret mitt fra. De sa meldingenvar sendt til numre som på et eller annet tidspunkt har kjøpt innholdstjenester fra dem. Dette er KLART ulovlig. For å kunne sende ut reklame-SMS på denne måten må du enten ha et "løpene kundeforhold" eller ha gitt eksplisitt samtykke til å motta reklamen. Jeg anbefaler deg å ringe Eurobate på 23 22 73 73 og spørre hvorfor de sender deg ulovlig reklame. Ikke gidd å ringe kundeservice, det nummeret her fant jeg på brreg.no, og det går rett til noen som faktisk har med tingene å gjøre. Forlang at de fjerner deg fra alle sine lister, fortell dem at dette er ulovlig og dårlig foretningspraksis. Lenke til kommentar
evila Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 I fjor mottok jeg reklame fra disse enda jeg aldri har samtykket til det. Sendte dem en epost og ba dem kutte ut å sende meg reklame. Fikk en beklagelse ganske kjapt, og har aldri mottatt reklame siden. Bare å gi beskjed, så skal de fikse opp i det. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Fikk også melding fra de engang, sendte mail der jeg skreiv hva jeg mente, og har foreløpig (bank bank) ikke mottatt noe fra de etter det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg får også eurobate-meldinger, men jeg tror nok jeg har meldt meg på et eller annet en gang. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Du skal kunne sende STOPP til nummeret du mottar fra. Send de en mail, og fortell om problemet, og se hva som skjer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå