Petoah Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Her om dagen satt jeg meg ned og hørte på Finntroll og åpnet sangen "Ursvamp" og tilfeldigvis kom jeg til å se på hvilken kategori Windows Media Player hadde plassert den i.... "Negerpunk"... joda, dere leste rett; "negerpunk" Er det bare meg eller var det tragisk...? Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Ser ut som du har lastet ned de sangene fra nettet (kazaa elns.) og der er det folk med altfor god tid som finner på artige genre Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Det skal jo være i filen hvilken sjanger den er, ikke wmp som bestemmer sjanger. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Er ikke stilarten knottet inn i ID3-taggen i WMP slik som på "normale" mp3/mediaspillere (WinAMP!)? Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 joda, stemmer det. Men synes no allikevel at det er ganske morsomt jeg da Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Flott musikk, og artig navn på Finntroll Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Og jeg som alltid har sett på Finntroll som Trollrock Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Sånn går det når man laster ned sangene. Da får man ofte litt merkelige genrer på sangene, siden genre, artistnavn osv står i ID3-taggen til hver sang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå