Bruker-33331 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) når jeg gikk på undgomskolen la jeg merke til at flere og flere begynnte å stjele kulene inni kulemusene.. Hva pokker skal de med de?.. spille squash ?jeg la også merke til at det var populært å koble om alle ledningene.. SKapte mye uro.. 6134919[/snapback] Det er vel en egen valuta! Kanskje vi oppdager et helt nettverk av kriminalitet? edit: basert på musekuler. edit2: det er vel noen som sitter med noen søppelposer med muser da. Endret 19. mai 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Det er vel en egen valuta! Kanskje vi oppdager et helt nettverk av kriminalitet?edit: basert på musekuler. edit2: det er vel noen som sitter med noen søppelposer med muser da. 6135188[/snapback] Godt Mulig det.. EDIT: Der sitter den ja Endret 19. mai 2006 av suppesaft Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Du kan bruke EDIT. Og du har en for mye EDIT: og der ble min quote også gal Endret 19. mai 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hos oss er det veldig populært å koble fra maskinene siden detr nesten ikkje er noen som klarer å koble de til.... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hos oss er det veldig populært å koble fra maskinene siden detr nesten ikkje er noen som klarer å koble de til.... 6136990[/snapback] Hmm? Det er da bare å plugge dem inn igjen, se grettent på personen som trakk den ut, og fortsette å jobbe? Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Vi trekker ut ALLE ledninger på pc-er som ikke er i bruk, og det er mange pc-er som får "I ustand" lapper på seg pga dette..... Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Nå stod det vel ikke at 60-70000 var kun på muser? Vil vel anta at hun snakker om et totalt svinn på 60-70' som musene er en del av... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hva annet stjeles enn muser, egentlig? Til dere som elsker aa "more dere" paa datarommet: Maatte dere spontanantenne hele gjengen. Det er ren idioti, og jeg faar vondt i hodet av aa lese at det finnes saa mange dumme folk. Gi meg én god grunn til aa gjoere som dere gjoer. Bare én! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Veit. Hva er det med folk som stjeler kula i musa? De ble borte på skolen vår også hele tiden. Også var det folk som sendte netsend hele tiden. Var umulig å få gjort noe på de PC'ene der. Enten var musa borte, kula var tatt, netsend stod i loop fra en annen PC, eller så funka de rett og slett ikke. Dritt! Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Vi trekker ut ALLE ledninger på pc-er som ikke er i bruk, og det er mange pc-er som får "I ustand" lapper på seg pga dette..... 6137311[/snapback] Nesten like voksent som å sette printerene på "HEX" mao... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Det kan være et problem på skolen min at noen av de gamle kulemusene mangler kuler. Men har aldri opplevd at hele mus' har forsvunnet... De fleste mus' på skolen min er dessuten optiske, og da er ikke kuleproblemet aktuelt. Jeg ser ikke helt poenget med å stjele en mus, av alle ting... Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 er rart folk tar fra skolen. husker jeg trengte nettverks kabel. altså en som er litt lengre. senere kommer en i klassen med det. han hadde tatt det fra skolen. sa den var for kort. komme på en unnskyldning for altså tar ikke det fra skolen min for faen. han hadde tatt mus og tastatur fra skolen. ganske latterlig syns jeg Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Alternativet er å låse igjen datarommene i pauser. Ja? Det høres ikke ut som om det kan være så vanskelig. Jeg har vanskelig for å forstå hvorfor elevene skal få være inne på datarommet når sånt som dette skjer. Skjønner ikke at det ikke er blitt gjort før. Klarer ikke å få sagt hvor åpenlyst dette er for meg. Ledelsen ved skolen må være VELDIG sløve. Endret 20. mai 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
Exici Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 vil heretter anbefale skolene og kjøpe nettverkskabler og kulemus på biltema.Selv med samme nivå på stjelingen hadde utgiften sunket til under 10 000.- 6133691[/snapback] litt dumt med kulemus, folk tar bare kula for å være jævlige! Dette skjedde på min skole! Det som skjedde var at vi ikke fikk være mere på data Exici Lenke til kommentar
V-by Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Alternativet er å låse igjen datarommene i pauser. Ja? Det høres ikke ut som om det kan være så vanskelig. Jeg har vanskelig for å forstå hvorfor elevene skal få være inne på datarommet når sånt som dette skjer. Skjønner ikke at det ikke er blitt gjort før. Klarer ikke å få sagt hvor åpenlyst dette er for meg. Ledelsen ved skolen må være VELDIG sløve. 6141305[/snapback] Jeg har aldri fått lov til å være i et datarom på skolen uten tilsyn av lærer. I år er første året (går IKT), og sier seg selv, at lærerne ikke kan være der hele tia. og det går bare utover oss selv hvis noe blir borte. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg er 99% sikker på at de ikke stjeler musene for å bruke dem men for å herpe dem. Dette gjør de bare for å være jævelige. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Det er jeg enig i, hvem stjeler mus for å bruke dem, liksom? Det blir litt vel sært. Samtidig så tror jeg denne skolen tar i når de har regnet ut denne summen - ellers har de virkelig grusom elevmasse. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 så vidt jeg vet er det bare 500 elever på den skolen Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 syns det er synd at folk må stjele spess fra skoler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå