Eirzik Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Noen som har en liten tråd på hvordan jeg kan gjøre dette? har ikke skiftet vannpumpe før.. vet bare at jeg må av med registeret... noen som har litt peil her? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Låner tråden bitte litt jeg. Når folka på verkstedet bytter registerreimen blir vannpumpen byttet i samme slengen eller? Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Nei, det blir den ikke.. grunnen til at vi skifter register når vi skifter vannpumpe er vel fordi registeret må av uansett (for å komme til) - og da er det like greit å skifte det også... Lenke til kommentar
eab Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 På min bil blir vannpumpa (og slurevifta) drevet av reimer. Aner ikke med omega, men vedder 100kr på at Haynes vet Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 På Omega er det anbefalt å skifte vannpumpe når man skifter reg. reim. Så du må av med registret ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå