stavros Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg har vært inne å brukt automatisk oppsett av wap og mms så det skulle være i orden men det er det altså ikke. Hvis jeg prøver å gå inn på en wapside henger telefonen bare på "Laster" Jeg prøvde også å sende en MMS men den bare står å sender ut i evigheten. Lenke til kommentar
bjojoi Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Sjekk at du har wapinstillingene aktive. Test simkortet i en annen telefon. Du kan også prøve netcom sine instillinger eller ringe Chess og få de til å restarte WAP/MMS i nettet. Hender at de tjenestene henger seg og da er restart det eneste som fungerer Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hadde dette problemet med en K750i med Chess. Måtte hente Wap instillinger fra Amobil.no. Kanskje det vil funke på din også. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Fungerer greit for meg med Chess og 6280, men jeg har Telenor dekning en liten uke til... Vi får se hva som skjer når jeg flytter til NetCom dekning. Jeg har brukt de automatiske innstillingene til Chess. Endret 20. juli 2006 av GEman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå