Joachim_F Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 SCEA-sjefen Kaz Hirai har fortalt at han forventer omtrent 15 lanseringsspill til PS3. Dessuten ser det ut til at konsollen vil støtte "hjemmebrygget" programvare. Les mer Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 SCEA-sjefen Kaz Hirai har fortalt at han forventer omtrent 15 lanseringsspill til PS3. Dessuten ser det ut til at konsollen vil støtte "hjemmebrygget" programvare. Les mer 6133164[/snapback] Eg kan skrive programvare for den sjølv? Dette var nytt for meg, men etter å ha surfa litt rundt, ser eg at dette står fleire plassar. Det står òg at individuelle utviklarar ikkje må betale noko form lisens, noko som lovar godt for shareware-utviklarar. PS3 blir med andre ord regionfri og kan køyre heimelaga programvare. Blir vanskeleg å finne unnskyldningar for å "chippe" maskina no. Eg trur dette er eit godt trekk for Sony. Kay Lenke til kommentar
manlord Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Er jo vanskelig å motsi når en offisiell sony fyr sier dette, men syns det er så vanskelig å tro med tanke på PSP. Men åpner de PS3 (og skulle jo ikke være noen grunn for å holde PSP stengt heller) så er jeg sikker på at dette vil være et riktig steg av Sony. Lenke til kommentar
skyline Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hurra! Endelig noen som tørr å gå nye veier! Dette blir utvilsomt min neste konsoll! Kan nesten ikke vente! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Yes!! Jeg viste at Sony ville ha et ess i ermet mot 360. Jippi! Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Det kan jo bli interessant å se hva "hjemmebrygget" betyr i praksis. Det ville overraske meg hvis Sony plutselig ga opp DRM og forsøk på å kontrollere produktene sine. Se bare på PSP. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Detta kan bli spennende Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Virker uhyre interessant dette... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Ingen som tør å gjette hvilke spill som vi får se? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Tekken 6, MotorStorm, Fight Night, Heavenly Sword, Eight Days og Resident Evil 5 tror jeg blir lanseringstitler. Disse titlene er langt inn i utviklingsfasen. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Aven følger du ikkje med.. motorstorm, heavnly sword og formula one kjem IKKJE til lansering.. dei er utsatt til etter jul.. mine kilder er..HER Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Capcom annonseret vel at de ville slippe RE5 på både PS3 og 360 likt. Capcom ønsker ihvertfall å gi utt fleire spill på ulike konsoller. Har enda ikkje hatt gleden av å nyte RE4 på min Gamecube,men det skal eg gjøre noe med i sommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg