knut Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Lenovo kan by på mer enn de velkjente ThinkPad-modellene de kjøpte fra IBM. Siste modell fra selskapet er en ultraportabel. Les mer Lenke til kommentar
GA Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 AH! Endelig! Denne har jeg gledet meg til(å selge). Så en demo versjon av den for ca 1 måned siden, og den så veldig bra ut! Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Spennende modell dette, og imponerende spesifikasjoner til å være ultraportabel. Lenke til kommentar
se# Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 1.8kg er jo ikke så veldig ultraportabel. En halvkilo mindre så begynner det å bli interessant. Lenke til kommentar
GA Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 1.8kg er jo ikke så veldig ultraportabel. En halvkilo mindre så begynner det å bli interessant. 6133443[/snapback] For en maskin med så gode specs, innebygd opptisk og så solid sammenskrudd som denne maskinen er(ja jeg har "klådd" på den), så er 1.8 veldig lett! Dette er forresten vekt inkl batteri, en del produsenter oppgir vekt eks batteri... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 1.8kg er jo ikke så veldig ultraportabel. En halvkilo mindre så begynner det å bli interessant. 6133443[/snapback] For en maskin med så gode specs, innebygd opptisk og så solid sammenskrudd som denne maskinen er(ja jeg har "klådd" på den), så er 1.8 veldig lett! Dette er forresten vekt inkl batteri, en del produsenter oppgir vekt eks batteri... 6133534[/snapback] Fortsatt litt tung kanskje, personlig hadde jeg heller sett de feks kuttet ut optisk drev. AtW Lenke til kommentar
kvase Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 mulig denne er lett nok http://www.digitalworld.no/160506092332_ny_hndholdt_vaio.cfm men som sagt som gjort vi blir vell aldri helt fornøyd med ting vi ikke har Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 2006 kommer til å bli 12"-ernes festår! De ramler jo inn fra alle kanter. Men fortsatt ingen som får meg til å skille meg fra Dell X1-en min enda . Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Et meget bra kompromiss etter min smak. Gode spesifikasjoner men likevel ikke spesielt tung. Ikke helt perfekt siden den mangler DVI, TV-utgang og 64bit prosessor, men det blir vel sikkert mulig å bestille den med 64bit i løpet av sommeren. DVI og TV-utgang kommer kanskje med neste modell? Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hmm, tro om den vil være en verdig konkurent til X60 Selv til innkjøpspris synes jeg X60 er litt i drøyeste laget Hvis denne holder tilnærmet lik kvalitet og er tynn så vurderer jeg sterkt å kjøpe en. Lenke til kommentar
GA Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 1.8kg er jo ikke så veldig ultraportabel. En halvkilo mindre så begynner det å bli interessant. 6133443[/snapback] For en maskin med så gode specs, innebygd opptisk og så solid sammenskrudd som denne maskinen er(ja jeg har "klådd" på den), så er 1.8 veldig lett! Dette er forresten vekt inkl batteri, en del produsenter oppgir vekt eks batteri... 6133534[/snapback] Fortsatt litt tung kanskje, personlig hadde jeg heller sett de feks kuttet ut optisk drev. AtW 6133633[/snapback] Lenovo har også X41 og X60 modellene, disse er uten optisk drev. Dette er som Simen1 sier et ganske perfekt kompromiss. Det kommer flere kule 12" snart også, men jeg kan ikke si så veldig mye om dem foreløpig! Lenke til kommentar
GA Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hmm, tro om den vil være en verdig konkurent til X60 Selv til innkjøpspris synes jeg X60 er litt i drøyeste laget Hvis denne holder tilnærmet lik kvalitet og er tynn så vurderer jeg sterkt å kjøpe en. 6134642[/snapback] Den er nok ikke en verdig konkurent til X60. Dette er en MYE rimeligere maskiner og det merkes. MEN kvaliteten er langt bedre enn på et de fleste andre billige merker... Den er BTW en smule tjukkere enn X60, rett å slett pga det innebygde opptiske drevet! Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Synes det var mye ramme rundt den skjermen, da hadde det vel vært bedre med en 13" skjerm? Fant ingen mål på selve maskina. Fint hvis man kunne valgt ekstra batteri i steden for optisk drev. Om maskina veier 1,8 eller 1,4 kg er ikke så viktig som størrelse,ytelse,byggekvalitet og batterikapasitet for meg. Min nåværende laptop veier 1,8 og jeg klarer fint å bære den med meg. Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Glimrende! Endelig en 12" som ligger på middelveien i alle lender: gode spesifikasjoner, billig, optisk drev og lav vekt. I tillegg er den fra Lenovo, noe jeg liker godt. Når vil denne pc'en komme på markedet? Må finne ut når jeg må belage meg på å leve på litt mindre penger Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 er helt klart et flott produkt. vill si vi har 2 typer ultra portable. de med og de uten optisk drev, så det blir feil og klage på vekta her, selv om den kunne vært 100 gram lettere. har jobba mye med en toshiba r200 som har en batteri tid på over 7 timer og veier 1,45 kg m/extra batteri. må si at det er en drømm med ultra portabel Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hvah?! Ingen ingen trackpoint på maskina? Eller er det bare bildet som bedrar? Sukk, ikke noe jeg hadde kjøpt da. Lenke til kommentar
se# Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 1.8kg er jo ikke så veldig ultraportabel. En halvkilo mindre så begynner det å bli interessant. 6133443[/snapback] For en maskin med så gode specs, innebygd opptisk og så solid sammenskrudd som denne maskinen er(ja jeg har "klådd" på den), så er 1.8 veldig lett! Dette er forresten vekt inkl batteri, en del produsenter oppgir vekt eks batteri... 6133534[/snapback] Fortsatt litt tung kanskje, personlig hadde jeg heller sett de feks kuttet ut optisk drev. AtW 6133633[/snapback] Lenovo har også X41 og X60 modellene, disse er uten optisk drev. Dette er som Simen1 sier et ganske perfekt kompromiss. Det kommer flere kule 12" snart også, men jeg kan ikke si så veldig mye om dem foreløpig! 6134744[/snapback] Sikkert et bra kompromiss, men den blir jo ikke mer ultraportabel av det. For meg er en PC på rundt 2 kg heller middelklasse. Det finnes jo mange PCer på under 1.5kg. Søk i prisguiden gir over 20 modeller (men enkelte av dem er muligens utgått siden pris mangler). Her er en: https://prisguiden.no/product.php?productId=35426 Det er faktisk også 3 hvis man søker på maks vekt 1 kg og i tillegg lager jo Sony flere modeller, men disse har jeg ikke funnet til salgs i Norge. Lenke til kommentar
G Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Er det noen utgaver av denne med ATI eller nVidia grafikkort? Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Sjekker hver dag om det har kommet mer info om denne kommer til Norge, men ingen ny info kommer. Har ringt til Lenovom, men han i kundeservice visste ikke helt. Noen andre som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå