Gå til innhold

Battlefield 2 vil ikke støtte mitt X-fi oppsett!

Anbefalte innlegg

Hei.

Eg har opna ein tråd fordi eg på mitt nyeCreative SB X-Fi Xtrememusic PCI ikkje får støtte til Battlefield 2. Når eg er inne i spelet må eg stille tilbake til software for å få lyd. Har innstallert alt av drivarar og programvare, men her er også varitetar av funksjonar på Volume Panel.

Er det nokon her som har erfaring med creative, eller battlefield 2 og kan forklare meg kva som kan vere det moglege problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7
Jaja, fant ut at gamer mode var det som manglet. Men det kan avogtil komme skurrelyder, hvorfor ? Bra oppsett Elendil :) Hvor mye har du betalt for ditt?

6134219[/snapback]

skurrelydene tror jeg ikke har med lydkortet å gjøre. Jeg har litt skurrelyder innimellom jeg og (innebygget lydkort) , ingen anelse hva det kommer av.

Lenke til kommentar
Jaja, fant ut at gamer mode var det som manglet. Men det kan avogtil komme skurrelyder, hvorfor ? Bra oppsett Elendil :) Hvor mye har du betalt for ditt?

6134219[/snapback]

Ingen kommentar :D

Ikkje så altfor dyrt siden eg har fleire delene som er kjøpt før.

Lenke til kommentar

Har det samme problemet selv med X-Fi kortet mitt. Jeg har satt det i gamer mode men det fungerer fortsatt ikke i BF2. Feilmeldingen sier at BF2 settingen ikke støttes av kortet. Det kommer lyd når jeg spiller, men da i hardware eller software mode, ikke i X-Fi. Noen som veit hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

Fungerer ikke hoss meg heller...

Funka fint før,men setter eg på x-fi i options så klikker bf2 og går tilbake til skrivebordet...

Fatter ikke hva som f*cker opp innstalert bf2 på nytt samt driverene,men kommer ingen vei...

Eg ser nå at viss eg restarter pcen og nå eg kommer til xp igjen så kommer det opp ein rute som sier at eg kan slette x-fi-driveren så det er sikkert derfor det ikke fungerer?

Noen andre som opplever dette?

Og det er forskjell på hardware-high og x-fi-ultra high,,,mye betre lyd nå x-fi er støttet i bf2.....

Endret av terhi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...