Simen Rasmussen Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hei. Eg har opna ein tråd fordi eg på mitt nyeCreative SB X-Fi Xtrememusic PCI ikkje får støtte til Battlefield 2. Når eg er inne i spelet må eg stille tilbake til software for å få lyd. Har innstallert alt av drivarar og programvare, men her er også varitetar av funksjonar på Volume Panel. Er det nokon her som har erfaring med creative, eller battlefield 2 og kan forklare meg kva som kan vere det moglege problemet? Lenke til kommentar
redstuff Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Fungerte fint hos meg. Prøv å sett hardware, med lav kvalitet, kommer det lyd da? Lenke til kommentar
Big Hawk Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Har du stilt korte i gamer mode ? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Har det samme korte og det funker bra med Hardware- High. Lenke til kommentar
Simen Rasmussen Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Jaja, fant ut at gamer mode var det som manglet. Men det kan avogtil komme skurrelyder, hvorfor ? Bra oppsett Elendil Hvor mye har du betalt for ditt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jaja, fant ut at gamer mode var det som manglet. Men det kan avogtil komme skurrelyder, hvorfor ? Bra oppsett Elendil Hvor mye har du betalt for ditt? 6134219[/snapback] skurrelydene tror jeg ikke har med lydkortet å gjøre. Jeg har litt skurrelyder innimellom jeg og (innebygget lydkort) , ingen anelse hva det kommer av. Lenke til kommentar
Simen Rasmussen Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Ok, det kan jo være alt mogleg rart det! Takk så mykje! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jaja, fant ut at gamer mode var det som manglet. Men det kan avogtil komme skurrelyder, hvorfor ? Bra oppsett Elendil Hvor mye har du betalt for ditt? 6134219[/snapback] Ingen kommentar Ikkje så altfor dyrt siden eg har fleire delene som er kjøpt før. Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hei - med EAX så velger dere vel også Ultra på settings og ikke bare High! Skurrelyder har ikke jeg i det hele tatt så det hørtes ikke bra ut muthe PS: Oppsettet mitt i profilen + billigste X-Fi kortet. Lenke til kommentar
Simen Rasmussen Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Er det en vesentlig forskjell på det der? "Ultra high" og "high"? Er heilt ny i spelet, og vil uansett ikkje merke nokon prestasjonsendring Lenke til kommentar
Limeeg Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Har det samme problemet selv med X-Fi kortet mitt. Jeg har satt det i gamer mode men det fungerer fortsatt ikke i BF2. Feilmeldingen sier at BF2 settingen ikke støttes av kortet. Det kommer lyd når jeg spiller, men da i hardware eller software mode, ikke i X-Fi. Noen som veit hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Simen Rasmussen Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Skru på EAX, i gamer mode, og gå over innstillingene dine i Audioconsole. Lenke til kommentar
Limeeg Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det funker fortsatt ikke. AEX er på. Audioconsole? Skal teste litt mer når jeg kommer hjem idag. Lenke til kommentar
Simen Rasmussen Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Velg Audioconsole, og restore defaults for gaming mode, og etterpå sjekker du ut instillingene på bf. Tror det skal funke Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Fungerer ikke hoss meg heller... Funka fint før,men setter eg på x-fi i options så klikker bf2 og går tilbake til skrivebordet... Fatter ikke hva som f*cker opp innstalert bf2 på nytt samt driverene,men kommer ingen vei... Eg ser nå at viss eg restarter pcen og nå eg kommer til xp igjen så kommer det opp ein rute som sier at eg kan slette x-fi-driveren så det er sikkert derfor det ikke fungerer? Noen andre som opplever dette? Og det er forskjell på hardware-high og x-fi-ultra high,,,mye betre lyd nå x-fi er støttet i bf2..... Endret 23. mai 2006 av terhi Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 hmm kompisen min har samme problem Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) sjekk her for å løse problemet... http://forums.creative.com/creativelabs/bo...d=205544#M39519 Endret 24. mai 2006 av terhi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå