Gå til innhold

itavisen.no intervju med Peter Moore


And.rs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får også den følelsen at Microsoft er "ærligere" en sine konkurrenter i denne omgangen. De har vel brent seg på å love for mye i forkant før, og det virker som at de har skjønt at med dagens informasjonssamfunn så kan de ikke smøre på så tykt som tidligere. Dette tror jeg de tjener på i det lange løp.

Lenke til kommentar
Peter Moore virker som en vettug mann igrunn. Han slenger ikke skit om noen - og han virker som om han har beina godt plantet på jorda.

6136939[/snapback]

Håper det var ironisk ment.. Hvis ikke har du ikke sett mye til Peter Moore :lol:

Større kjeft skal du lete lenge etter. Og i tidligere intervjuer o.l. har han ikke holdt seg like objektiv for å si det sånn :)

 

Men han er i hvert fall en fargerik person, det skal han ha.

Endret av Mr.FOXHOUND
Lenke til kommentar

Var det ikke Peter Moore som sa at Sony ikke kom til å ha med Bluray rett etter E3 i fjor, og dersom de gjorde det ville maskinen koste over 1000$?

 

Er forøvrig ingen tvil om at Live Anywhere kommer til å gjøre XBox til den største konsollen til slutt.

Samme taktikk virket bra mot AOL og Netscape og kommer nok til å knekke dagens 'fiender' som google, og Sony etc. men forhåpentligvis blir det en stund til.

Husker Frontpage var gratis før i tiden da Netscape var størst og kom med Netscape Composer, nå må man visst betale.

Før kunne jeg bruke Netscape composer, og Frontpage helt gratis, men nå bruker jeg Matrix Y2K, som er veldig OK freeware, men litt mere tungvint.

Lurer på om det skjer lignende ting med Live dengang MS tar over markedet med Windows-tjenesten sin. :-/

Lenke til kommentar
Var det ikke Peter Moore som sa at Sony ikke kom til å ha med Bluray rett etter E3 i fjor, og dersom de gjorde det ville maskinen koste over 1000$?

6138082[/snapback]

 

Den vil jo det i Norge.

6138321[/snapback]

Det er faktisk godt mulig. Med tanke på at Kiz Harai sa 599 EURO- Og her i avgiftsnorge ganger vi det med 10 for å få en realistisk pris. Så Moore kan faktisk ha rett i det at den vil koste 1000 Amerikanske dollar, i Norge. Dollaren ligger idag på 6,26 norske kroner.

 

Så 1 000 USD blir 6 260,-. Ikke en urealistisk pris for 60GB utgaven tror jeg.

Lenke til kommentar

Litt merkelig at satte prisen i dollar i dollar istedenfor kroner, hvis han tenkte på prisen i Norge, da han fordoblet prisen på konkurenten.

Sikkert for å gjøre det enklere for journalister fra slike filleland som USA, uansett så er det sikkert en veldig sympatisk og ærlig mann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...