krizkriz Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Selger den gamle PC'en min i dag. Og da lurer jeg på å kjøpe meg ny om et par uker igjen. -Må være fra Komplett, fordi den skal kjøpes på avbetaling. -Trenger så og si alt. Skjerm, tastatur, mus. -Skal brukes til gaming for det meste, og litt film og musikk. -Skal ikke klokkes. -Skal ikke ha SLI. -Helst rundt 15.000,- -Åpen for alle forslag. Her er mitt forslag: Nexus Breeze Kabinett, Reduserer Støy, Perfekt luftflyt, m/500W Strømforsyning Valgte denne fordi en kamerat av meg har den, og den demper lyden ganske bra. Ser bra ut også. MSI K8N NEO4-FI,nForce4 Ultra,Socket-939 Raid, Firewire, SATAII, GbLAN, PCI-Ex16 Valgte bare et hovedkort på måfa. Må være greit, skal kjøre PCI-E. Trenger ikke SLI foreløpig. Da oppgraderer jeg heller hovedkortet senere. AMD Athlon 64 3700+ 2.2GHz Socket 939, 1MB, BOXED m/vifte Er denne grei? Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 2048MB Kit w/two matched Value Select 1024MB Må minimum være 2 GIG. Skal ikke klokkes. Noe bedre RAM enn denne? Samsung SpinPoint P120S 250GB SATA2 8MB 7200RPM Vet ikke om denner er noe bra, men trenger hvertfall ikke mer enn 250 GB til å begynne med. Sapphire Radeon X1900XT 512MB GDDR3, PCI-Express,ViVo,Dual-DVI-I,Full-Retail Skal kjøre de nyeste spillene på fullt. Men jeg ser det er et annet kort som er tusen kr dyrere, er det verdt prisen? Link NEC DVD-brenner ND-3550 IDE Black OEM DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer) DVD-brenner er et must. Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Sort Floppydisk Intern Alle PC'er bør ha en floppy. Samsung 19" LCD Syncmaster 940BF TCO-99 700:1, DVI-D, 2ms, 1280x1024 2 ms, og den så helt grei ut. Positive karrakterer på Komplett. Razer Copperhead Tempest Blue, 2000dpi Laser Mouse, USB Den så bra ut. Trenger lasermus uansett. Logitech OEM UltraX Media Keyboard USB, High End Silver Finish, Bulk Så ut som et bra tastatur. Flatt og lite. Noe jeg bør endre på? Eller noe jeg har glemt? Takker for innspill Se bort ifra skrivefeil, det forekommer. Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hmm..må si jeg syns den CPU'en var litt svak når du skal ha deg PC til 15k. Nylig test fra dinside.no HER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå